Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 31

Gestart door Stefan, 26 mei 2010, 21:38:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

@ Lammert je hebt dan wel kentekenverlichting maar hoop voor je dat meneer :police: het voor je door de vingers ziet, anders kon het nog wel eens anders uitpakken :x begrijp je 8)7 maar verder ben je goed inderdaad bezig !-! ga zo door dan wordt het een heuze bolide Y

Roy (Coup a One)

Vanmorgen even een prijs opgave gedaan bij Exclusive Tuning Worldwide te Almelo voor wat de kosten mogen zijn om een gedeelte van de achterzijde v/d megane te laten voorzien van carbon look folie met structuur en dan wel v/h linker naar het rechter achterlicht + kofferdeksel (het gedeelte dat zich uitsluitend bevind tussen de achterlichten) inclusief het gedeelte onder het derde remlicht daar waar de mistlampen en de kentekenplaat is gemonteerd. Dit alles zodat het derde remlicht vrij blijft v/d carbon look!



De totale kosten hiervoor zijn 695 euro en het duurt een complete dag.
("sorry" kan dat nu niet anders 8)7) Tevens spuiten ze het beplakte gedeelte ook weer over met een blank laklaag voor een extra bescherming. En er zou geen 2de megane zijn die er zo uit zal zien ("is dat ook zo)!?

Weten jullie misschien een adres waar de prijs toch even anders is ten opzichte van deze of kan ik er ook een andere look aangeven d.m.v. folie!? P.s. Tips zijn altijd welkom!!!

paikey

@coupOne, Dat is wel enorm duur om dat zo te laten doen,al snap en kan ik me niet echt voorstellen wat
nu precies je bedoeling is?
Kan je het misschien niet wat duidelijker maken d.m. van paint?

Roy (Coup a One)

#213
Citaat van: paikey op 14 augustus 2010, 01:48:08
@coupOne, Dat is wel enorm duur om dat zo te laten doen,al snap en kan ik me niet echt voorstellen wat
nu precies je bedoeling is?
Kan je het misschien niet wat duidelijker maken d.m. van paint?

Ben ik dan zo onduidelijk, terwijl die firma het wel begrijpt!? Wat ik bedoel zijn bijde achterlicht kappen + het gedeete vanaf de onderlijn die van achterlicht naar achterlicht loopt en de bovenlijn v/d achterlicht kappen gelijkwaardig naar elkaar toe trekken! Mocht het alsnog niet duidelijk zijn, laat het dan even weten!?

Benjamin Renon

Denk dat ik het wel begin te begrijpen na een paar keer lezen. Ik denk, persoonlijk, dat het er niet goed uit zal zien. Vooral als je maar een gedeelte van de klep wilt doen, zul je altijd blijven zien dat het folie is. Dan kun je beter de hele klep doen (spoiler niet) + de achterlichtkappen.

De prijs vind ik ook nog best mee vallen, als het ook nog heel strak geplakt wordt.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev