Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 31

Gestart door Stefan, 26 mei 2010, 21:38:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koentje

Citaat van: matthew op 30 mei 2010, 11:22:25

@Koen
Ziet er goed uit de verlaging.
Idd een spacerrtje van 5mm plaatsen en wielkastjes rollen of klein randje wegslijpen

Moet ik dan ook de schroefset weer omhoog zetten?
Of is het zo als je je wielkasten laat omrollen dan je wielkasten ook beetje naar buiten gaan?
Hoe gaat dat dat omrollen eigenlijk? en waar ken ik dat doen zonder om veel te rijden?

Benjamin Renon

Nope schroefset hoeft niet omhoog. Het rollen van de wielkassen gebeurd door het (IR)verwarmen van de te rollen plek. Ze plaatsen dan een rol-apparaatje (soort deegroller) op je assen. (Wielen moet er dus dan wel vanaf) Hierna gaan ze dus de rand van de wielkas meer naar binnen toe rollen. Je krijgt dan een scherpere vouw.
Als je bijv achteraan kijkt zie je nu dat je wielkas een stuk van +/- 1 cm breed heeft. Dit hebben ze bij mij verkleind naar ik schat een 0,5 cm.

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Op moment dat jij die spacer ertussen duwt komt jou wiel wel dichter bij de rand van je wielkast te zitten.
Dus door die spacer kan het wel zijn, dat je auto klein stukje omhoog moet. Om te zorgen dat de band de wielkastrand niet raakt bij vol insturen.

Joey Voormolen

Ja precies zoals wrecked en ben zeggen ja. bij mijn is de voorkant ook omgerold enlijkt wel dat de wielkasten een beetje naar buiten zijn gekomen.
Lowered M3C GT

Koentje

Dus ik moet hem eigenlijk laten omrollen als ik mijn schroefset nie omhoog wil doen?
Waar ken ik dat in de buurt van Breda doen?

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen


Koentje

#37
Dan word het een keer langs rijden.
Ik hou niet van bellen.

zo goed Robin ;)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

paikey

@koen
Nu je auto wat lager staat,heb je nu ook aan je verlichting gedacht?
Die dul je weer opnieuwe moete (laten) afstellen!

Rogier

ik denk dat die zowiezo afgesteld moeten worden, want zijn achter kant staat nog omhoog en zijn voorkant omlaag ;)
(zo'n dragracer :P)

paikey

ja daarom zeg ik het even.
vind het zelf ook irritand als er mensen met verkeert afgestelde velichting achter je rijde of
tegemoet komen.....

Koentje

Da heb ik expres nog nie gedaan.
Heb vanmiddag mijn 2de xenon lampje binnen.
Dus morgen ff inbouwen en dan pas afstellen
Binnenkort ook weer een ander pakje binnen _o_ (de spacers)
Dan weer ff naar corne om mijn schroefset omhoog te doen en de spacers eronder te doen.
En morgen ook ff regelen dat mijn wielkasten voor worden gerold.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev