Advertenties


NIEUWE WEBSITE! / Huishoudelijke mededeling!

Gestart door Robin, 15 april 2010, 21:49:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Heren en Dames van dit geweldige forum !-!

Ik krijg steeds meer berichten in mijn postvak van mensen die een mailtje krijgen van het forum dat ze een PM hebben gehad.

Ik wil graag benadrukken dat er NIET gereageerd kan worden op mails. Dit is slechts een melding van het forum.

PM's kun je beantwoorden door op het forum op "Mijn Berichten" te klikken en dus niet via de mail ;) Deze komen bij forum@meganeclub.nl uit (bij mij dus) en niet bij degene die je probeerd te bereiken :)

Het staat ook in de meldings-mail die je ontvangt trouwens !-!

Dank u allen voor het begrip en medewerking.

Einde bericht.

!-!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

En bij deze ook een huishoudelijke mededeling vanuit de ledenadministratie.

Sommige leden hadden niet de juiste forum status die bij hun account hoorde. Sommige forumleden waren RMC-lid en sommigen andersom. Zojuist heb ik het allemaal nagelopen en heb bij sommige mensen hun forum status veranderd. Het kan dus zijn dat je vanaf nu wat meer of juist minder mogelijkheden hebt op dit forum.

Hopelijk jullie hiermee voldoende geinformeert te hebben.  !-!

Groeten.

Dennis Postma (ledenadministratie)

Robin

#3
En dan nog 1 laatste, we zijn, zoals jullie kunnen zien overgestapt naar een nieuwe forum :) Alle berichten zijn (als het goed is) netjes meegekomen zodat alle weer zou moeten werken :) Ondervind je toch hinder? robinschuurman@meganeclub.nl ben ik te bereiken :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Koentje

heb je netjes gedaan Robin.
alleen nou zijn bijna alle emoticons weg.
je hebt erg hard gewerkt. RESPECT.

maXcomX

#5
Ja het ziet - en werkt - goed.
Alleen: waar zijn de FAQ's gebleven? Of meteen maar andere bril kopen?
Verder zou ik m'n e-mail adres willen wijzigen, maar dat gaat niet? Het oude is namelijk niet meer geldig.

Koentje

maXcomX, de FAQ's zitten alleen bij megane 1, 2 en 3 in da stuk.

maXcomX

#7
Nee, wat daar staat zijn reacties etc op FAQ's niet de FAQ's zelf.
En zelfs de aanwezige links naar de FAQ's werken niet meer (Oeps, pagina niet gevonden)


Benjamin Renon

Deze zullen natuurlijk weer online komen. Evenals een aantal andere functies die er nu niet meer zijn. Dus nog even geduld.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Citaat van: maXcomX op 22 april 2010, 00:00:07
Verder zou ik m'n e-mail adres willen wijzigen, maar dat gaat niet? Het oude is namelijk niet meer geldig.

Kan je dat niet zelf veranderen in je profiel...???
d'r staat nu: t.kalf@hccnet.nl

Wat moet het worden?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Ik ga er vanuit dat de FAQ's en verslagen van oude meetings nog verwerkt worden in het forum?

Robin

Dat heb je goed ;) Zal zondag even 1 en ander overleggen met mijn collega bestuurders :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev