Advertenties


NIEUWE WEBSITE! / Huishoudelijke mededeling!

Gestart door Robin, 15 april 2010, 21:49:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rv

Wordt dan tijd voor een nieuwe foto lijkt mij dan.
R V

Stefan

Daar wordt aan gewerkt (bij de aankomende meeting).... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

E.tenBrinke

 !-! ziet er heel goed uit zo de vernieuwde site de complimenten :)
Megane 3 2.0 DCI 160
Tuned @ Van Beek Autoracing:
196,0Pk@3650rpm / 428,0Nm@2750rpm

maXcomX

De foto op het portal kan best wat kleiner en in ander formaat (png) Die s nu bijna 700 Kb, wel veel voor dit formaat.

Wanneer gaan de FAQ's weer online?

Robin

mjah had hem iets kleine toen ging het ook niet helemaal goed, zal vant weekend ff checken :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Koentje

heeft er al iemand last van die virussen gekregen sinds het nieuwe forum?

Robin

Ik heb er gelukkig nog niemand over gehoord, heb zelf ook nergens last van :grin:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

koen ik denk als je der zelf al geen last meer van hebt dat je kan verwachten dat niemand er meer last van heeft ;)

Koentje

Robin, ken het zijn da het oude bovenstukje van het forum er weer is? :?

Rogier, het kon toch zijn da er mensen zijn die er wel last van hebben? :q

Robin

Het oude bovenstukje?

Als je de website bedoelt, ja die is er weer tijdelijk om alle informatie daarvandaan te kunnen overzetten :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Koentje


maXcomX

Nee, hier ook geen virusmeldingen of ongewenste redirects.

maXcomX

#42
Nog een vraagje,
Ik meen begrepen te hebben dat FAQ's ergens geupload zouden kunnen worden. Anders moet er wel ergens vermeld worden waar en hoe de FAQ's ingediend kunnen worden.
Handig zou zijn, een linkje naar een mailadres waar je de FAQ's naar toe kan zenden.

Ook mis ik een soort technische vraagbaak waar je schema's, instructieboekejes (PDF) ed. kan vinden, eventueel met instructie filmpjes. Dat zou een hoop gedoe besparen met uitleg en "linken" naar weer andere websites die hier wel over beschikken. Misschien zouden er problemen kunnen optreden met auteursrechten, maar dan zou je ze toegankelijk kunnen maken voor "alleen leden". Dan doe je ook wat meer aan klantenbinding.

Dan de verwatering: Het is ooit begonnen als het Renault Megane Coupe/Cabrio forum (naar mijn idee was dat de beste). Maar ondertussen zie ik allerlei varianten de revue passeren. Ik zou dat toch wat beter verdelen, deel desnoods het forum op in de verschillende varianten, ik heb nu het idee dat alles aan bod komt, wat de leesbaarheid en onduidelijkheid over welk type Renault men het nu heeft niet echt verduidelijkt. En dan heb ik het over de types anders dan de Megane "sportief". Gelukkig bouwt Renault nog geen Megane Rollator.


Rick Santbergen

De indeling per carrosserievorm lijkt mij geen verbetering. Dan komen er veel te veel mappen op het forum en te weinig threads. De indeling per Megane 1, 2 of 3 vind ik juist perfect. Vaak zijn de technische problemen van de verschillende carrosserievorm van de Megane 1 (of 2, 3) toch hetzelfde.

Alle varianten van de Megane zijn nu eenmal al geruime tijd welkom op ons forum.

De FAQ's staan al weer geruime tijd terug op de website. Nieuwe FAQ's kan je mailen naar de Website Commissie.
Ook houdt niemand jou tegen om schema's of instructieboekjes up te loaden. Een forum wordt immers gemaakt door zijn leden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev