Advertenties


NIEUWE WEBSITE! / Huishoudelijke mededeling!

Gestart door Robin, 15 april 2010, 21:49:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier


Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

robin er zit een klein schoonheids foutje op de voorpagina er staat bij mij welkom op de vernieuwde RENAUL in plaats van RENAULT forum :P

boertje (Sander)

Het leven is mooi je moet het zien!!!!

Edwin Postma

Truckertje

Michel Veltman

het kost even wat tijd maar dan heb je ook wat ;)
Goed te zien dat de nieuwe site/forum online is !-!

Kleine schoonheidsfoutjes zal je de komende tijd nog wel tegenkomen maar dat is part of de switch...
Tipje: zoek in oude forum even terug hoe je de ''latest'' knop kan terughalen...die werd/wordt veel gebruikt en mis ik iig nu al weer..
(Paul weet wel wat ik bedoel)

Tip van mijn kant: ik heb nu in de header balk mijn profielfoto/naam alsook aan de linkerkant (indexpane)..
Weet niet of ik dat zelf kan uitzetten (zit op cursus) maar zou aanbevelen om 1 v/d 2 uit te zetten, lijkt nu net alsof je dubbel bent aangemeld.

Al met al goed werk, hopen dat dit een nieuwe frisse impuls geeft aan de site/club  !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Joey Voormolen

Ziet er zeker goed uit, en net als wat michel veltman zegt je mist de latest knop
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Goed werk. Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Maar net wat de anderen ook zeggen, even de puntjes op de i.  !-!

maXcomX

#23
Citaat van: Stefan op 22 april 2010, 08:14:16
Citaat van: maXcomX op 22 april 2010, 00:00:07
Verder zou ik m'n e-mail adres willen wijzigen, maar dat gaat niet? Het oude is namelijk niet meer geldig.

Kan je dat niet zelf veranderen in je profiel...???

d'r staat nu: t.kalf@hccnet.nl

Wat moet het worden?

Nee, dat is het enige wat niet veranderd kan worden, daar is volgens mij door anderen ook al eens op gewezen. Het nieuwe stuur ik je wel, het is nl geen public mailadres -tenzij ik op spam zit te wachten ;-)-.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

paikey


rv

Ziet er goed uit, maar ik mis op de foto eigenlijk nog een auto: de Megane 3
R V

Benjamin Renon

Klopt helemaal. Tentijde van deze foto was de Mégane 3 nog niet uit.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev