Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

Ja hoor, je moest eens weten wat je allemaal in zoon coupetje gepropt krijgt ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

:shocked: Wauw, uitstraling is goed om aan te werken !-!

Maar :x vindt het wel een punt die meegenomen moet worden in de ledenvergadering want je hebt de leden wel iets uit te leggen waarom uit het niets deze aanschaf is gedaan, als club beheer je het financiele plaatje v/d leden en leden willen daar vooraf graag van op de hoogte zijn en een precentje heeft er dit jaar niet kostenloos in gezeten ("of mis ik iets") :? _o_

Ben niet boos :) maar wil mijn mening hierover wel uiten, dit soort dingen maak je bespreekbaar in een jaarlijkse ledenvergadering "aanschaf en doel waarom het aangeschaft wil worden" leden hebben dan inspraak (echter komt het nu vannuit het niets uit de hemel vallen, en wordt je echter verrast) _o_

De aanschaf vindt ik !-! maar breng de leden volgende keer op de hoogte ;) --


Dante

Daar ben ik het wel met Roy eens. Geweldige aanschaf, maar wat inspraak had niet verkeerd geweest. Een soort VvE idee zeg maar... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dante op 15 december 2011, 23:53:38
Een soort VvE idee zeg maar... ;)

Sorry Dante, maar wat is VvE :?

Christian de Vriend

vereniging van eigenaren?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

 Oké weer iets bij geleerd :) dankje Christian !-!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

@ Roy: er is volgens mij al over dit idee gesproken in een ander topic, welke weet ik niet meer maar in iedergeval daar kwam dit idee voorbij en er zou toen aan gewerkt worden: met dit prachtige resultaat!  !-!

Ik d9 dat het een topic was met oude club foto's.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rick Santbergen

Ik vind de reactie van roy zwaar overtrokken. De aanschaf van nieuw promotiemateriaal is reeds besproken bij de vorige alv. Daarnaast is de club financieel gezond en betreft het hier geen grote aanschaf. Het bestuur is er om het beleid uit te zetten en uit te voeren, bij ieder onderdeel leden naar hun mening vragen is omslachtig en tijdrovend. Hiervoor zijn wij toch verkozen?

Roy (Coup a One)

Rick je bent verkozen door het bestuur niet vanuit de leden maar jullie regeren wel v/d leden en daar is in het algemeen niets mis mee want je doet het als club met elkaar _o_

Verder aanschaf van nieuw promotiemateriaal is niets mis mee en als het besproken is in de vorige alv dan nog is er geen algemene bekendmaking geweest v/d aanschaf hiervan ;)
Ook maakt het niet uit of de club financieel gezond is (dit is slechts alleen een mooie mee valler, ook voor je zelf) je beheerd wel het financiele plaatje v/d leden en dat het bestuur er is om het te beleiden en uit te zetten v/d begroting is juist maar breng leden daarvan wel op de hoogte om de uitvoerende fase echter waterdicht te kunnen houden "daarvoor behoefd je ieder lid niet persoonlijk te informeren" dit kan slechts algemeen hier via het forum en dat scheeld veel tijd en gezeur zoals nu achteraf ;) (al is dit slechts een mededeling naar het bestuur, om er in het vervolg rekening mee te houden want je zit er immers v/d leden) _o_ :)

Rick Santbergen

Ik ben voorgedragen door het bestuur maar verkozen door de leden op de alv. Daar is het beleid bepaald samen met de leden. Dit wordt operationeel uitgevoerd door het bestuur.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

Zoals je kunt lezen op de eerste pagina van dit topic zou Robin een grote vlag laten maken, echter is dit niet tot uitvoering gekomen. Toen we dit alternatief tegenkwamen is voor de beachvlaggen gekozen.

Wat betreft de gemaakte inkomsten en uitgaven, tijdens de ALV krijgen leden hier een overzicht van en kunnen dan ook vragen stellen. Jullie zijn dan ook van harte welkom. !-!

Uiteraard doen we het met elkaar, daarbij kan ook niet iedereen het eens zijn met bepaalde keuzes en/of aankopen. Echter heb ik nog geen negatieve reacties gezien dus deze aankoop lijkt me meer dan geslaagd !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

#222
En buiten het vlaggen verhaal van Robin om, zijn er in het begin van dit topic diverse ideeën naar boven gekomen omtrent het beter zichtbaar maken van onze club op meetings etc etc.
Zie ook (als voorbeeld) onderstaande citaten.
De beachvlaggen die we nu hebben laten maken zijn hier uiteindelijk uit voort gekomen.
Misschien is het makkelijk om achter een computer scherm te zitten en op ieder slak zout te leggen en kritiek te geven...?

Ik stel voor dat degenen die van mening zijn dat dit door het bestuur niet goed opgepakt is, dat in de aankomende ledenvergadering even face to face komen toelichten.
Dat praat een stuk makkelijker... --


Citaat van: Rogier op  3 maart 2011, 16:48:19
hoe zit het met de promotie materiaal voor de club, zodat we laten zien dat we aanwezig zijn ??
Citaat van: Rogier op  3 maart 2011, 22:03:41
blijft het dan alleen bij vlaggen ?, komen daar dan ook nog standaarden bij ? of wat willen wij der mee gaan doen als je in een weiland staat :P

Citaat van: Roy (Coup a One) op 14 maart 2011, 22:15:48
Voor meer bekentheid Y zullen we toch de naam v/d RMClub zichtbaar moeten aanbrengen op de auto!
Danwel bij evenementen te promoten d.m.v. onze bolide's onder een partytent of op een grondzeil, het dragen danwel verkopen van clubkleding inclusief lidmaatschap voor leden, donateurs en symphatisant tesamen met wat flyer's en een hebbe dingetje (iets dat tegelijkertijd ook erg nuttig is) 8)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

hehe dat werd eens tijd :D, zien er goed uit. Ben blij dat er dit door is gegaan.

jongens sorry dat ik er ook weer over begin :P

maar Roy dit is zoals hier boven te zien is door mij al meerdere malen gevraagd en toen was het al bekend dat dit zou gebeuren. Alleen het heeft even op zich laten wachten tot gister (als ik het goed zag) dus dit hoefde niet speciaal bekend gemaakt te worden aangezien het al bekend was in maart ;) en tuurlijk kan het gebeuren dat we het alweer vergeten waren, maar dan hoeft het niet nog is speciaal gemeld te worden, omdat het al bekend was.

Colin

Dus maar weer verder met (briljante) ideeën !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev