Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Ik zou optie 3 mooier vinden. Zeker als bij de berichten van de auto's ook de mods ed staan Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ja dat is nog eens een leuk idee! Ben er ook voor!   !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rick Santbergen

Citaat van: Dante op  4 november 2011, 19:01:55
Ik zou optie 3 mooier vinden. Zeker als bij de berichten van de auto's ook de mods ed staan Y

Het moet natuurlijk geen project topic worden. Hier moeten we dus even over nadenken.

Dante

Nee, maar ik denk dat informatie als bumpers van die maker, skirts van die maker, sportfilter van K&N, etc. toch wel enigszins toepasselijk zou zijn. Voor het geval iemand hetzelfde zou willen & om vragen in het reactie topic af te vangen. Uiteraard moeten die gegevens dan nog wel voorhanden zijn...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jeremy

Goed idee!

En net als wat Dante zegt... misschien is het dan wel leuk als iedere auto een eigen topic krijgt, dat de eigenaren er dan een leuk verhaaltje bij maken hoe de wagen tot stand is gekomen, en wat deze auto voor hun betekende..

Rick Santbergen

Citaat van: Jeremy op  5 november 2011, 01:47:49
Goed idee!

En net als wat Dante zegt... misschien is het dan wel leuk als iedere auto een eigen topic krijgt, dat de eigenaren er dan een leuk verhaaltje bij maken hoe de wagen tot stand is gekomen, en wat deze auto voor hun betekende..

Dan zou het een kopie zijn van het projecttopic. Beetje onzinnig zou het dan worden.
Daarnaast ga je oud leden nooit zover krijgen dat ze dat allemaal uitwerken.
We mogen al blij zijn als een oud lid een paar foto's stuurt.

Dennis Postma

Ik denk dat je het gewoon bij foto's moet houden. Mocht er behoefte zijn aan technische info kun je die natuurlijk ook via een pm aan de (ex)eigenaar vragen.

Jeremy

Als het dan bij foto's blijft lijkt het mij beter om alles in 1 topic te doen, maar dan wel bij de foto de naam van de eigenaar erbij zodat er makkelijker gereageerd kan worden op een specifieke foto.

Dante

Citaat van: Dennis Postma op  5 november 2011, 09:12:23
Ik denk dat je het gewoon bij foto's moet houden. Mocht er behoefte zijn aan technische info kun je die natuurlijk ook via een pm aan de (ex)eigenaar vragen.
En hoe weten we of de (ex-)eigenaar nog reageert op die mail/PM..? Mocht de info voorhanden zijn, is het makkelijker om die erbij te vermelden, zo niet, dan natuurlijk niet ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Heel leuk idee.
Ik heb nog wel foto's vanaf 2006 op de hdisk staan.

Om alles uit te werken met specificties is wel heel leuk en handig,maar het is ook terug te vinden in project pagina's.
En het wordt dan een kopie daarvan idd.

Alleen foto's.
Optie 1

juul

zeer leuk idee, zodat anderen hier dan eventueel ideeen op kan doen.
Wat dan wel mogelijk is om er dan eventueel de link van de projectpagina bij te doen.
Wel indien deze beschikbaar/aangemaakt is.

Stefan

Ik zou het houden bij alleen foto('s) met naam van eigenaar.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remy P

Erg leuk idee! Zou ook inderdaad alleen foto's laten zien en eventueel de (voormalig) eigenaar erbij zetten ;)

Rick Santbergen

Hoop hieraan binnenkort te beginnen. Maar momenteel te weinig tijd.

Dennis Postma

Even ter info. Het idee is op de agenda gezet voor de aankomende bestuursvergadering. Daar gaan we onder andere bekijken hoe dit het beste uit te voeren is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev