Advertenties


klets maar raak DEEL 215

Gestart door Willem, 6 januari 2015, 10:16:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo


Timelord

Onze vorige dealer heeft de naam Renault geen goed gedaan.
Gelukkig was Renault zelf wel bereid ons te helpen indien nodig.

Onze nieuwe dealer heeft ons het vertrouwen in Renault weer teruggegeven.
En dat niet alleen, ik had problemen met inloggen op My Renault en dat hebben ze echt heel keurig voor me opgelost.

Dat mag ook wel eens gezegd worden.  !-!

mark


Da Likita

#33
Dimi, aangaande je kras. Ook al geloofde ik het zelf nooit maar soms kun je op youtube wel eens wat vinden:



Op deze manier heb ik dat een keer gedaan en met een goed resultaat. Wil je het echt goed doen dan zijn er meerdere stappen nodig
Of een goede detailer vinden

[Edit: Youtube link gefixed]

Rogier

Je link doet het niet Hellspawn

Timelord

Misschien had ik pech, maar voor het geval dat het een veel voorkomend euvel is:

Als je bandenspanningsventielen hebt en je wilt ze op je winterbanden ook, koop dan originele Renault bsv's !.

Onze Scénic weigert de namaak bsv's. Nu hebben we originelen en is het probleem (hopelijk toch echt wel) opgelost.
En het is maar 50 euro meer, dus daar zou ik het niet voor laten. Of je moet graag regelmatig bij je garage komen.  :D

mark

Dan hebben ze gewoon een fout gemaakt bij het programeren van de sensoren.  :coffee:

Timelord

Nee dat denk ik niet, want het trad pas op na kilometers rijden.
En dat elke keer weer. (nou ja, 2 keer dan)

Da Likita


Dante

Vandaag officieel mijn laatste dag als buschauffeur. Na 5 jaar heb ik dat wel weer gezien. Een hoop ervaringen & een diploma rijker, was het tijd om weer eens in de IT te kijken. Een mooie baan gevonden waar ik maandag als Field Service Engineer kan beginnen bij een bedrijf die garantieafwikkelingen van allerlei hardware doet. Daarnaast ben ik Backup Planner voor de Franstalige engineers !-!
Bij deze functie hoort ook een auto:

Een 2012 VW Caddy 1.6 TDI met S(nelheids)R(egel)S(ysteem), airco, navi, bluetooth carkit, electrische ramen, etc... Redelijk luxe dus. Aangezien bij dit werk ook weer "normale" werktijden horen, heb ik de 340 niet meer nodig, dus mocht er iemand in geinteresseerd zijn...:D In de avonduren of de weekenden kan ik ook met de Colt de deur uit. De Caddy mag geen privé-km's rijden ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Willem

Vandaag op alle mogelijke manieren geprobeerd de achterkant van de Mégane's van Leon en Igor te verlagen. Helaas zaten de torsieassen muurvast.  8)7

mark


Karin

Dante, veel plezier met je nieuwe baan en je luxe auto

Dennis Postma

Gefeliciteerd Dante met je nieuwe baan.  !-!

Tedo

Top Dante! Gefeliciteerd. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan. Ik vond je carrièremove richting de bus altijd al wat opmerkelijk. ;-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev