Advertenties


Klets maar raak DEEL 219

Gestart door Stefan, 28 september 2015, 15:37:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Hardbass is een leuk feest, ik ben daar vroegahh :q ook eens geweest. Ik ben zelf meer van de festivals, aankomende zomer staat Dreamfields weer op de planning.

Bobo1.6

Moet ik echt nog eens heen Hardbass, sta vanavond op hellraiser en 21 oktober in den Bosch bij angerfist. Daarna is het weer ff klaar haha. Ook wel eens op Q-bass geweest Yorick?

mark29

bedoel je november?
word weer dreunen dus, woon bij de brabanthallen namelijk.

korte

Ah, vlak bij de expresso (als die nog bestaat)

Yorick

Dik hoor Boy! Donder.

Ik ben nu ook al twee jaar niet meer op een feest geweest dus wordt weer eens tijd! Machtig zin aan.
Q-Base al meerdere malen geweest, de meeste festivals al wel gecheckt.

mark29


Bobo1.6

Bedoelde november idd haha, sorry.

mark29

Ik ben vroegah ook vaker naar hard bass geweest.
Eerst nog in Zoetermeer, silverdome dacht ik dat het heette? Grote ruimte was hardstyle, kleinere ruimte er naast was hardcore.
Ging echt hard, heel gaaf, heel dicht kon je bij de dj staan, zoals paul elstak.
Later ging het naar utrecht toe, was veel massaler, en geluid wat zachter, vanwege eisen denk ik.
Toen ook nog geweest, maar laatste jaren doen we nooit meer die feestjes, ben er wel op uitgekeken en veel te duur.

Yorick

Klopt, was eerder in de Silverdome! Moet een verdomd goede locatie zijn maar wordt volgens mij niet meer gebruikt. Zonde!

Ik wil miss ook nog wel naar de Freaqshow met oud en nieuw.

Ik zie een festival meeting opkomen.   :q

Bobo1.6

Wij gaan daar ook miss heen, als het doorgaat voor ons allebij gaan we er wel meeten haha

Yorick

Haha, wie weet.

Nu ben ik volgens mij de sjaak. Mijn bijrijdersstoel is gisteren naar voren geklapt, maar wil niet meer naar achteren. Het schuifje gaat wel omhoog en omlaag, maar ik voel niet echt meer de klik dat hij m pakt. De stoel wil nog wel wat naar voren en naar achteren, maar blokkeert als ik m helemaal naar achteren wil duwen. Is er nog een trucje?

mark29

kabel los geschoten? even onder de stoel kijken met een lamp.

Yorick

Waar zou die eventueel weer aan moeten? Ik zal nu even kijkne.

Yorick

Zie verder niet echt een kabel die met dat mechaniek te maken heeft. Dat zit ook in het frame toch?

mark29

ja idd. zit er wel weerstand op die hendel?
trek anders een die bekleding aan de kant.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev