Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mastertje

welkom Luuk.. altijd fijn om weer een collega te zien..  8)
Huidig:
Renault megane hatchback 1.6 16V
Renault megane cabrio 2.0 16v
Renault megane cc  2.0 16
Renault megane cc 1.9 diesel
Renault megane cc 1.6 16v
Renault master 2.5 diesel

gjcvro

zeldzaam weinig km voor een diesel uit 2012. net ingelopen

mark29

Hoi Luuk, je hebt voorheen een golf gereden? Dan weet ik wie je bent namelijk  :D

roadrunner


Hallo Allemaal

Ben Jeroen uit de achterhoek getrouwd en 44 jaar oud.
Rij nu een Megane station GT-line uit 2012 een diesel met 95000 op de teller en altijd na tevredenheid .

http://www.meganeclub.nl/fora/Smileys/classic/thumbsup.gif

Vorige week de nieuwe megane IV besteld een station in de uitvoering serie Signature Exclusive Bose.

Benzine uitvoering automaat 1.2 met Turbo 130pk in de kleur bleu Cosmo met vele optie open dak enz..

nu nog effe wachten tot eind okt/novhttp://www.meganeclub.nl/fora/Smileys/classic/smiley.gif

Lucas Hermans



Elektronized

Hallo iedereen.

Mijn naam is Jonas, ik ben 26 jaar oud en woon in Lede (België).  Ik werk als arbeider bij Volvo Trucks en mijn hobby's zijn muziek (DJ/producer), een beetje gaming en uiteraard auto's.
Ik ben opgegroeid tussen de Renaults: mijn neef was verkoper in een Renault garage, heel mijn familie reed daarom ook met een Renault, en zo is de liefde voor Renault eigenlijk ontstaan.

Mijn vorige 3 wagens waren een Clio 1 met 1.4S 8v motor, een Clio 2 Expression met 1.4 16v motor en een Clio 2 Dynamique met 1.6 16v motor. Deze laatste heb ik vorige week helaas in de prak gereden.



Ik had deze Clio enorm graag en hij zal zeker en vast worden gemist! Om de pijn wat te verzachten moest er uiteraard iets in de plek komen dat toch wel de moeite waard was.
Ik wou geen Clio meer omdat ik dacht dat dat teveel herinneringen zou oproepen en ik veel te veel zou beginnen vergelijken. Ik ben dus bij de grotere broers gaan zoeken: de Mégane.

Na een zoektocht van een 3-tal dagen wist ik het en gisteren heb ik de wagen officieel aangekocht, en dat is de reden dat ik hier ben. Ik ben sinds gisteren namelijk de trotse eigenaar van een
Renault Mégane 3 coupé met de 1.4TCe motor die 130pk levert. En niet zomaar een Mégane, maar de Monaco GP editie! :q
Foto's heb ik helaas nog niet omdat de wagen nog bij de verkoper staat.
- 1991 Renault Clio 1.4S 8v // Sloop
- 2001 Renault Clio 2 1.4 16v // Total Loss
- 2004 Renault Clio 2 1.6 16v // Total Loss
- 2011 Renault Mégane 3 1.4TCe Monaco GP


mark29

Mooie kleur heeft de Monaco uitvoering, hebben er bij ons ook verschillende van gestaan door de jaren heen.

Tedo

Welkom hier! Plaats nog een foto als je de auto hebt  !-!

MadBull

Welkom en veel veilige kilometers gewenst!
Was het een eenzijdig ongeluk trouwens en niets aan over gehouden hoop ik?

Elektronized

Dank jullie wel. Foto's volgen meteen zodra hij hier op de oprit staat. Ikzelf heb deze week de late shift op het werk, in het beste geval kan ik een dagje verlof nemen om hem op te halen, in het slechtste geval ga ik de Monaco zaterdag pas ophalen. :p

Er is niemand anders bij het ongeluk betrokken geraakt en geheel mijn eigen fout. Zelf had ik de eerste paar dagen wat last in de nek, maar da's nu over. Het kon veel slechter zijn afgelopen.

Ik was hiervoor trouwens actief op het forum van Clioclub Nederland, die hebben ook een actieve pagina op facebook wat ook wel makkelijk en leuk is. Hebben jullie ook zo'n pagina op facebook ?
Ik kan alleen de "Renault Megane Club (RMC)" pagina vinden, maar het lijkt erop dat enkel de paginabeheerder wat kunnen posten op die pagina.
- 1991 Renault Clio 1.4S 8v // Sloop
- 2001 Renault Clio 2 1.4 16v // Total Loss
- 2004 Renault Clio 2 1.6 16v // Total Loss
- 2011 Renault Mégane 3 1.4TCe Monaco GP

Tedo

Ja, wij hebben ook een Facebook pagina. Het Clioclubforum is minder actief dan dit forum overigens.

Benjamin Renon

Als je zoekt op Renault Megane Club NL dan heb je de juiste. Is een besloten groep.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

pagi

Hoi,

Recent heb ik me ingeschreven  bij de Megane club, ben ook nog lid van de Laguna club.
Ik ben begin dit jaar overgestapt van een Renault Laguna 3 2.0 Dynamique H.B. uit 2007 prive naar een Renault Megane SW Bose Dci uit 2012 Lease.
Week 41 word de nieuwe Bose SW Dci geleverd.
Ik ben benieuwd of de 1.5 Dci voorzien kan worden van lichte chip tuning zodat deze net iets meer pit krijgt, ik zal eens hier kijken of er ervaringen zijn.

Onderstaand een overzicht van mijn auto hystory;

Fiat 127 Special Sport 1979 (privé(
Nissan Sunny HB 1.6 SLX 1989, (privé)
Nissan Bluebird 2.0 SLX (twinspark!) 1991 (privé)
Nissan Primera  HB 2.0 SLX 1991, (privé)
Nissan Sunny HB 2.0 GTI-R 1992, (privé)
Nissan Primera SDN 2.0 SGX 1993, (privé)
Mazda 626 HB 2.0 GLX 1994, (privé)
Renault Kango 1.5 Dci 1995, (lease)
Seat Toledo 2.0 TDI 2002, (lease)
Ford Focus wagon 1.8 TddI 2004, (lease)
Renault Megane 2 1.5 Dci SW 2006, (lease)
Peugeot 307 HDI SW 2007, (lease)
Peugeot 308 blue 1.6 HDI SW 2015, (lease)
Renault Laguna 3 Dynamique 2.0 HB 2007, (privé)
Renault Megane 3 Bose SW 1.5 Dci 2012, (lease)
en........vanaf week 41 2017 een Renault Megane 4 Bose Dci SW (lease)  !-!

Gr. Paul
Verstuurd vanaf mijn Motorola Micro T-A-C Classic

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev