Advertenties

ACT reactie's op de projecten topics deel 25

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:50:38

Vorige topic - Volgende topic

Dirk Kuipers

Harde bak zo Fabian.
Die voorkant! Wauw!

Waarom geen vlakke adapterplaten? Nu hangen je spiegels iets.. Of was dat je bedoeling?

Succes met het rijklaar maken!

lúk

netjes fabian :) ik snap alleen niet warom je hem niet in mooi apart kleurtje heb laten spuiten ;)

paikey

Bij mijn gaan me spiegels nog veel meer hangen (kijk maar bij miko's megane)zelfde spiegels  !-!
vind het niet eens zo lelijk als ze hangen.....heeft wel wat.... o-)

Joey Voormolen

super mooie megane word het fabian zeer strak :)
Lowered M3C GT

paikey

@peter
ik heb idd de elektrice versie en ik heb ze op 100% tuning gehaald.....ik weet verder ook niet echt een zaak vandaar dat ik ze dus daar heb gekocht.
Ik heb toen ook veel site's afgezocht maar zonder resultaat l-

Benjamin Renon

@Fabian: Ziet er heel goed uit hoor. Ik had eerst zo mijn gedachtes bij de complete kit, maar in het grijs valt het echt heel erg mee.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Ik vind het een mooie set en het staat goed.
Ik blijf het echter altijd toch een beetje jammer vinden dat die aftermarketbumpers etc nooit helemaal echt lekker passen en netjes aansluiten op de rest van de auto.
Je ziet toch weer aardige kieren tussen de verschillende delen van de auto
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Persoonlijk vind ik je wielen er iets minder bij staan..
Ja, en je MOET andere adapterplaten nemen.. :) hahaaa.. :P
Van die vlakke, dat staat echt 10 keer beter!

Motorkap vind ik erg mooi zo, en de rest ook! hehe. :)
Ga zo door!!!

lúk

leukding fabian ;) eenigste wat ik tog mis is mooie evo spoiler met hoge raamspoiler. zou denk ik wel goed staan maarja ik ben spoiler freak :q

matthew

@Fabian,  ziet er goed uit zo voor de spiegels inderdaad vlakke nemen het hangen is minder mooi vind ik ,kijk maar op mijn project pagina en dan de coupe ik had vlakke platen en gewoon van autostyle besteld.

Mijn spiegels waren ook electrisch verstelbaar maar dan krijg je hem automatisch met knipperlicht dit heb ik dicht laten maken.

En ga in het nieuwe meetingseizoen der maar van genieten.

@Dirk laat de kat wel zitten in je uitlaatsysteem he anders blijft het een afkeur,verder succes

Michel Veltman

Er zijn een aantal mensen hier weer goed bezig Y !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dirk Kuipers

Citeer@Dirk laat de kat wel zitten in je uitlaatsysteem he anders blijft het een afkeur,verder succes
Bedankt voor de tip, toch haal ik hem er denk ik wel tussen uit.. :P
Voor de apk komt er een apk map die ik gewoon kan uploaden op de dta computer. Dus zonder kat moet ik er gewoon door kunnen komen. (als hij maar stationair blijft lopen).
Hij mag alleen niet al stationair 2000 toeren lopen natuurlijk, maar daar word aan gewerkt. :)

Joey Voormolen

Ziet er echt goed uit fabian  !-!
Vooral de kont wat een lekkere reet ;) :x
Lowered M3C GT

Joey Voormolen

Lekker bezig paikey !-!

Mooi hoor al dat chroom !-!
Lowered M3C GT

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev