Advertenties

Klets maar raak deel 91

Gestart door matthew, 17 juni 2008, 22:00:56

Vorige topic - Volgende topic

Tim

Hoezo jammer, de toespraak was best grappig :) beetje ajacieden in de zeik nemen enzo :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ben niet zo'n Hans van breukelen fan eigenlijk, maar dat ajacieden afzeiken is dan wel weer  !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ik heb helemaal weinig met voetballers, Rene van der Gijp kwam ook nog ter sprake, die mocht hij niet zo erg :)

Tim

Vanuit een regenachtig Nederland de groeten terug :D

Joey Voormolen

zo lekker weertje dus ik ben der pas vanaf de 21ste hoop dat het dan ook zo lekker is of nog beter gehge
Lowered M3C GT

matthew

Ja idd groeten terug vanuit regenachtig nederland.

@Mike
Ja dat is balen dat ze er tegen aan zijn gereden,maar idd met een foto is beter te bepalen of het allemaal nog te repareren is.

steven

Ik heb vanmorgen gekeken,naar de toerenteller,en nu als ik het contact aanzet,dan schiet de wijzer soms naar de 1300 toeren(zonder motor te starten)
En als ik dan op de klok tik dan zakt hij weer naar onderen :?

Heb gisteren nog op internet gezocht,en er was een soort gelijk probleem,maar werd geen antwoord geven....

Alex Verloop

Alles is te maken Mike, post eens een fotoke van je bumper. Vind het namelijk zelf de mooiste die er is (tuned) voor een megane. Zou zonde zijn als dat niet meer gemaakt kan worden ;)

Alex Verloop

Wel mooi lipje op die bumper :D

Jaap de Jong

yessss... heb gisteren eindelijk m'n auto gezien.. en de eerste kilometers erin gemaakt met groene platen :P
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PHT78JFX.jpg

Nu nog wachten op het kenteken en verlaging en dan... rijden!! :)
ivm vakanties komt inbouw van het LPG systeem later en de einddemper is ook vertraagd... ze dachten hem zo te kunnen bestellen maar nu blijkt dat ze alleen op aanvraag gemaakt worden. Duurt 8 tot 10 weken :(

Alex Verloop

easy repair zou ik zeggen  !-!, maar keuze blijft aan jezelf ofc :)

Alex Verloop

denk dat ieder schadebedrijf dat wel kan idd. Kwestie van even uitvrezen/schuren, lagen opbouwen aan de achterkant. Voorkant hechtlaag maken en afplamuren  !-!. Uurtje werk  :D

harm

zo, vandaag eindelijk die F*** coupe van mij verkocht --, k'heb em voor €1500,- de deur uit gedaan, als je et over een auto wilt hebben waar totaal geen handel in zit dan heb je et over een megane coupe. :neen:
op marktplaats, ebay of speurders krijg je nieteens een reactie. hij staat nu bij een handelaar(k'hoop echt dat ie een goeie eigenaar krijgt) ;(
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Alex Verloop

En het wordt.... RHODOS :)

van 22juli tot 3 augustus lekker bakken  8)

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev