Advertenties

RS bumperkit

Gestart door smoothnick, 13 mei 2008, 23:28:37

Vorige topic - Volgende topic

drbiqs

dank je wel remco voor deze onomkeerbare bevestiging.
ff een vraagje ik heb ook dialogys maar hoe kan je 2 verschillende bouwjaren te gelijk oproepen?
alvast bedankt,je weet niet hoe blij je me maakt met deze bevestiging. !-! !-! !-!
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

drbiqs

bedankt kerel nu weet ik eindelijk welk type ik moet invoeren thanks. !-! !-!
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

drbiqs

Citaat van: Bart Van de Sande op 30 juli 2008, 15:41:28
Ik heb ook nog steeds men origineele motorkap en denk ze niet te vervangen hoor.
Gewoon bumper en lampen vervangen en je heb bijna een Fase2.

bedankt voor je snelle reactie bart.
dat van de motorkap had ik ook al bevestigd gekregen van remco.
mag aan nemen dat henk uit rijswijk uit z'n nek l*lt
we zullen het volgende week zien alles is als het goed ik besteld in huis en gespoten.

drbiqs

hoi smoothnick

weet niet of het ook zo is wat jij denkt,maar je hebt nu indwerdaad een mooi strak karretje !-!

ps wat is je volgende fase,ben wel benieuwd.

rened

ik heb mn 03 ook omgebouwd naar 07, en je hebt idd geen motorkap nodig
alleen bumper, koplampen, onderplaat, bevestigingstukken koplampen
en nog wat klein plastic spul.

Enigste wat bij mij niet uitkomt, (en ik dus wou vragen hoe het bij andere zit)
is mn motorkapsluiting. Die komt niet meer door de bumper heen.
Heb de sluiting van een RS besteld, maar die is nog steeds te kort, komt ook niet
door de bumper heen.
Iemand anders ook last van?

drbiqs

Citaat van: rened op  1 augustus 2008, 19:48:19
ik heb mn 03 ook omgebouwd naar 07, en je hebt idd geen motorkap nodig
alleen bumper, koplampen, onderplaat, bevestigingstukken koplampen
en nog wat klein plastic spul.

Enigste wat bij mij niet uitkomt, (en ik dus wou vragen hoe het bij andere zit)
is mn motorkapsluiting. Die komt niet meer door de bumper heen.
Heb de sluiting van een RS besteld, maar die is nog steeds te kort, komt ook niet
door de bumper heen.
Iemand anders ook last van?

klopt inderdaad dat van die sluiting.
ik heb het opgelost door er twee tairipssen aan vast te maken en dan eentje dubbel uit je rooster te laten steken,net een klein stukje zo dat je er bij kan.
zo kan je toch de motorkapsluiting bedienen.

drbiqs

foto's staan in  ik heb wat nieuws gekocht/gemonteerd.
en het past perfect,is tenslotte een orginele RS bumper.

Stefan

Citaat van: Bart RS op 20 december 2008, 00:03:25
ps hoe laad ik een fotootje op van de auto in mijn profiel?
thx en misschien tot op een meeting
grtz Bart

Dat kan alleen als je RMClid bent Bart.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

vertcitroen

mischien wel een hele brutale vraag maar wat ben je nou kwijt om de voor en achterkant aan te passen naar RS inclusief spuitwerk?
globaal dan want exacte prijs is moeilijk te geven...

John B.

Welke kleur?

voorbumper past toch wel als je p2 koplampen erop zet?

Timo Zuiderduin

voor hatchback of CC?

michel81

ik heb nog een rs achterbumper liggen voor de cc van carzone is ook het originele model mag weg voor een leuk bedrag dus bij intresse hoor ik het wel.

drbiqs

Citaat van: John B. op 28 februari 2009, 18:46:36
Welke kleur?

voorbumper past toch wel als je p2 koplampen erop zet?
de fase 2 bumper past wel,alleen zal je inderdaad nieuwe koplampen nodig hebben fase 2 en nieuwe roosters.
voor je achterbumper heb je volgens mij ook een andere uitlaat nodig.
dat is voor mij ff de reden dat ik daar nog ff mee wacht.(€€)

John B.

Andere uitlaat weet ik niet, maar zal beetje slordig staan, 2 van die lege gaten in je bumper...

@drbiqs: kan ik ergens wat fotos zien van je megane?

matthew

fase 2 voor bumper past op elke megane voor en als je een fase1 hebt er fase2 koplampen in.(als je xenon origineel hebt is dit niet zomaar om te zetten omdat er in een fase 2 ook andere xenon lampen in zitten dus dat komt er dan ook nog bij).Achtebumper voor cc en Grand tour moet aftermarket.

Voor een hatchback voor en achterbumper origineel nieuw en alles erbij en in de kleur en gemonteerd kom je rond de 1700euro uit geloof ik.(dit is wel zonder de fase 2 koplampen)

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev