Advertenties

7 juni 2008 - Car Tuning Day Drogeham

Gestart door Decepticon#1, 25 februari 2008, 23:14:20

Vorige topic - Volgende topic

Dirk Kuipers

Kijk eens aan.. Peter heeft goede zaken gedaan! ;)
Netjes.

Waren er veel mooie auto's vandaag? Was het ook druk? of?

peterachterop

Dirk,

Het niveau was wel ok.
De nr 1 was ook echt dik verdiend.

al blijft het een beetje een boeren event blijven met autocross wat zorgt voor een dikke laag stof en gras op de autos.
En het ergste een amerikaanse bolide die om het kwartier een set banden oprookte?

Druk was het wel totdat de audio wedstrijden waren gestreden (15.00) we moesten tot 17.15 wachten op de uitrijkingen.

En het was warm.

Ik heb gelijk na thuiskomst gedouched en zie eruit als een joop zoetemelk. Y

(koltieboy) Dennis Kolthof

Klaas

Peter Kerel van harte  !-! wel sneu voor je ouders nu ;)  ook de publieksprijs dus.. harstikke mooi want dat is altijd wel een belangrijke vind ik.. Nice job

Voor de rest  was het een leuke dag.. mooi weer...  8) 8) 8) Alleen zoals peter al zei: die amerikaan die om de 15 minuten een zetje banden oprookte.. dat gaat vervelen naar 8 x :(

Kortom leuk dagje. en succesvol dus.

freek

het was echt super gezellig wel erg warm. ben goed rood geworden en me nek doet best zeer hahahha.
peter je smste al maar gefeli man  _o_
only men of stihl

Decepticon#1

Gracias, gracias! Ben er zelf zoals altijd erg blij mee! Waren ook ECHTE bekers...zware krengen zeg! Was idd ook vooral blij met de publieksprijs, dat had ik niet verwacht, erg gaaf!

harm

gefeliciteerd peter  !-!  !-!  anders had ik natuurlijk een beker gepakt, maar aangezien mijn waggie nog orgineel is was jij dit keer an de beurt  :q :P
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Decepticon#1

Citaat van: harm op  8 juni 2008, 01:18:51
gefeliciteerd peter  !-!  !-!  anders had ik natuurlijk een beker gepakt, maar aangezien mijn waggie nog orgineel is was jij dit keer an de beurt  :q :P

Ik was erg blij dat je de jury niet vertelde dat de auto eerst een Coupe Phase 1 was, want dan had de jury niet om je heen gekunt idd!

peterachterop

het is ook dat ik mn info bord vd megane vergeten was.

Anders hadden ze wel wat beter de cupra bekeken.

harm

nee...peter!!! je had de beker alleen verdiend als je megane was blijven rijden >:D het was dat peter z'n megane vlag niet bij em had, anders was die over de cupra gegaan :D :D
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

sebastiaan

gefeliciteerd Peter, loon naar werk !-!

peterachterop

Citaat van: Decepticon#1 (Peter) op  8 juni 2008, 01:06:36
Gracias, gracias! Ben er zelf zoals altijd erg blij mee! Waren ook ECHTE bekers...zware krengen zeg! Was idd ook vooral blij met de publieksprijs, dat had ik niet verwacht, erg gaaf!

Je hebt de teleurstelling van vorig jaar helemaal goed gemaakt.

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev