Advertenties

ACT reacties op de projecten topics DEEL 57

Gestart door Tedo, 28 juni 2020, 13:45:44

Vorige topic - Volgende topic

Ramon87

@Jacques: Thermostaat is een goeie. Ik heb gepoogd te achterhalen welke ik in 2020 geinstalleerd heb. Het is iig een Valeo en ik denk een 89 graden Celcius.
Ik heb ook het idee dat de Megane een stukje warmer wordt sinds de wissel. Auto is vandaag weg en eens kijken wat de uitkomst is. Koelvloeistof gaat er met de beurt sowieso af. Dus Thermostaat wisselen is misschien de moeite ook waard.

En nu jij de diagnose tool aanhaalt :q. Is XRD voor XR25 protocol? Ondanks dat mijn Megane een OBD2 aansluiting heeft ben ik er nu haast van overtuigd dat deze over XR25 communiceert (icm fenix 5 ECU). Heb alleen nog geen idee waar ik moet beginnen met de benodigde hardware en software om de Megane goed te kunnen uitlezen.

@ Michiel. Er komt nog een uitgebreidere update binnenkort, maar de Clio hebben we vervangen voor een nieuwe Daily. Helaas geen Renault. Wordt snel vervolgd. Megane gaat in ieder geval niet weg. Die blijft. 
1996 Mégane Coupé 2.0 16v - Project Car
2014 Clio TCE 90 Estate - Family Car

Jacques

Ik gebruik de ECU van de R19 en die heeft ODB0, daar had Henk Dijkstra een XRD voor gefabriceerd. Ik heb geen ervaring met de ECU van de Megane.

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev