Advertenties

Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

mark29

Inderdaad, had nog niet gereageerd, chaotische week gehad.
Compressie test gedaan, was goed.
Dus eigenlijk sloot ik hiermee de kleppen wel uit. Maar heb de auto gekocht met de verwachting dat de kleppen niet goed zou zijn.
Inlaatspruitstuk gedemonteerd, injectoren eruit, alles gereinigd, bedrading gecontroleerd.
Bedrading hersteld, kleppen gereinigd, maar zonder de kop te demonteren want dat was niet nodig. Inlaat schoongemaakt.
Egr klep afgesloten.
Uitgelijnd, wielen gebalanceerd, centreerringen vervangen, nog wat verlichting vervangen enz enz.

Hij loopt weer inmiddels, loopt erg netjes. Nou nog wat kleine dingen netjes maken aan de auto.
Maar ik heb niet veel tijd eigenlijk. 

Renault Sport

Beste mensen,

Zal mij ook even voorstellen. Mijn naam is Watse (Friese naam), 19 jaar, woonachtig in Marssum (vlakbij Leeuwarden) en studeer werktuigbouwkunde op het NHL. Sinds september heb ik een Renault Mégane 1600 coupé uit 96 kunnen kopen voor niks. Mankeert van alles aan, waardoor hij niet direct door de APK zal komen, dus kan er beter nog even plezier van hebben in de cross dan het ding in de pers te gooien. Ik heb hem dus gekocht voor de lokale crosses in Friesland hier, oftewel de Friese Autocross Club (1600cc is max, standaard klasse). Motor loopt nog subliem. Wel wat een vreemd merk om in de cross te doen, want het zijn voornamelijk Duitsers en Japanners, maar kwam deze auto dus tegen en heb dus, misschien ook wel uit onervarenheid, de auto meegenomen.

Eergisteren was mijn enigste autosleutel afgebroken en kon ik de Mégane niet meer starten. Heb dus gewoon maar de draden los geknipt en aan elkaar verbonden. Groen/geel met geel. Rood d'r bij voor het contact en vervolgens oranje d'r bij en het klinkt als muziek in de oren. Gelukkig dat de startonderbreker en dergelijke beveiliging bij de vorige eigenaar was uit geprogrammeerd, want anders was ik verder van huis.

http://www.renaultforum.nl/forum/renault-autocross-t15899.html

traffic.gif

traffic.gif

traffic.gif

traffic.gif

traffic.gif

Kortom, veel onderdelen die eraf gaan. Interesse? Stuur even een berichtje met wat je zoekt en ik kijk even wat ik heb. Velgen en dashboard zijn al weg.

marcel-renault-addict

marcel-renault-addict

Citaat van: marcel-renault-addict op 24 december 2013, 22:08:37
waar wedden we om?

stond op website van de dealer 2005 en op de website van de rdw staat 2003

Stefan

Ik zou er niet om wedden Marcel, want als hij van bouwjaar 2005 zou zijn, zou het toch een megane II moeten zijn lijkt me....
kenteken (met LJ in het midden) zou zo'n beetje 2002/2003 betekenen...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Citaat van: marcel-renault-addict op 24 december 2013, 22:11:10
stond op website van de dealer 2005 en op de website van de rdw staat 2003

Kan natuurlijk nooit van 2005 zijn hè :neen:
Ben je mooi in de maling genomen door de verkoper,  of deze heeft er geen fuck verstand van natuurlijk,  dat kan ook l-

matthew

Welkom hier en veel plezier met je auto.

Wat betreft 2005,

Dat 2005 staat voor de euro norm van 2005.
En dat zal ook wel op je kentekenbewijs staan erbij, maar dat zegt idd niet dat deze ook van 2005 is.

Volgens www.RDW.nl
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=86ljdf

Is datum eerste afgifte: Datum eerste afgifte Nederland17-01-2003

Paul

Op het kentekenbewijs staat vaak "Megane 1.6 16v 79Kw s2005". Dat is een ''milieu'' typegoedkeuring
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Paul

Kenteken      

Datum eerste toelating          17-01-2003(10,9 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling          17-10-2013(2 mndn/8 dgn)
Datum eerste afgifte Nederland          17-01-2003(10,9 jaar)
Status kenteken          Geldig

Kenteken      

Voertuigsoort         Personenauto
Merk         Renault
Handelsbenaming         MEGANE BREAK; 1.8 16V 2005
Brandstof         Benzine
APK
Vervaldatum APK         31-10-2014
Registratie
Datum aanvang tenaamstelling         17-10-2013 (2 mndn/8 dgn)
BPM          € 4221

Clio 3 1.616v Initiale

marcel-renault-addict

tja erg verwarrend haha maar denk wel dat we het allemaal eens zijn over 1 ding...... het is een renault hahahaha :D

Paul

En een Megane, en een break en van 2003  !-!

Clio 3 1.616v Initiale

PatrickvanderWeide

Hallo mensen,

Bij deze stel ik mij even voor heb afgelopen zaterdag een auto gekocht. Mijn naam is Patrick van der Weide en ben 18 jaar oud en woon in Lutten (Overijssel). Heb nog geen rijbewijs maar zag deze auto staan en kon hem gewoon niet laten gaan !
traffic.gif
Patrick :)

Roy16v

Stefan

Welkom !-!
Die auto kennen we hier op het forum wel Y

Edwin Postma

Welkom.
Lutten? Niet zo ver hier vandaan(Zwolle).
Veel plezier ermee.
Truckertje

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev