Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 27

Gestart door matthew, 19 april 2009, 12:22:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1


(koltieboy) Dennis Kolthof

Ziet er netjes uit Peter ben benieuwd zondag hoe alles er nu bij staat ;)

Rogier

peter je wagen ziet er zeer goed uit hoop hem een keer in het echt te kunnen bewonderen :) geniet er van

groetjes

paikey

DIK!!! Enorm dik zelfs
Echt een hele nette bak weer peter.
hopelijk kan je er nu idd even lekker van genieten en hoop jou en de wagen snel weer op een meeting te zien !-!

Dirk Kuipers


Tim

Zo Peter, die wagen ziet er me er ffies een partijtje strak uit!!   !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Klaas

echt mooi peter, netjes gedaan.. en natuurlijk ook complimenten voor alex.. !-!

Rogier


Decepticon#1

Ik bijf enorm veel respect hebben voor al het werk dat je/jullie in de wagen stoppen Dirk...enig idee wanneer de wagen weer rijdt? Zou leuk zijn als je er in Drogeham bij bent!

Mzzl

Dirk Kuipers

Hey Peter,
Thanks!
Nee, nog niet duidelijk wanneer de auto klaar zal zijn.
Maar heb 29 mei helaas een familiedag op Ameland (moeders kant komt daar vandaan).. Dus kom ik pas s'middags 30 mei terug. Dus ga drogeham helaas niet redden, ook al doet de auto het dan wel...

Alweer geen Drogeham voor mij.. :) Altijd goede verhalen gehoord maar ben er nog nooit geweest.. Frustrerend dat ik er ook dit jaar niet bij kan zijn...

Volgend jaar maar weer proberen! :P

Decepticon#1

Ja, sucks dat je m altijd misloopt! Maar he, Ameland is ook mooi (waar zit je dan trouwens/waar komt je moeders familie vandaan? Hollum? Nes?)

Dirk Kuipers


matthew

@Dirk zo'n stukje speciaal gereedschap hebben wij op het werk net zo gemaakt als jij.

Dirk Kuipers

Oooh, hahahaa..
Naja, 't werkt ook goed. :P

Jan van Heteren

Das grappig wij ook nadat het "officiele" stuk speciaal gereedschap was gesneuveld.. ;)
Meganomaniac

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev