Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 27

Gestart door matthew, 19 april 2009, 12:22:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paikey


nico flik

oow hoe dat zo? of was ik jullie net voor :q

matthew

flink bezig nico,veel succes met je project.

En een origineel interieur is altijd goed let wel op dat je dashboard kleur vande fase 1 anders is dan de kleur van je interieur fase 2.Maar als je dit ook nog allemaal wilt wijzegen naar iets aparts in je project maakt dat niks uit natuurlijk anders zou ik zeggen dat je of je dash of je interieur naar een gelijke kleur maakt,heb ik destijds bij mijn coupe wel gedaan staat toch netter vond ik.

Benjamin Renon

Ziet er goed uit Freek. !-! Alleen hang je rechter uilaat wat te laag, vind ik tenminste. Voor het nette wat omhoog? Of zit je dan met je sleep haak?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

Hey Freek, mooi zwart is niet lelijk.. ;)
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat je niet een leren interieur hebt gekocht en die erin hebt gezet. Ben niet echt weg van die stoffen stoelen en zijpanelen. Maar verder,  !-!

Joey Voormolen

Ziet er goed uit freek , zie volgens mijn zie je nog wel waar de sideskirts gezeten hebben ofniet ? Dat is wel zonde :x
Maar verder netjes !-!
Lowered M3C GT

freek

het geen wat ik met netheid bedoel.

het kit van de skirts moet nog verwijderd worden en word nog gespoten op die plekken zodat je het nooit weer ziet :D

rechter uitlaat moet inderdaad iets veranderd worden.

dirk kheb geen leer geld jongen misschien als ik het nog keer op de kop kan tikken gebeurd het wel hoor vind dat ook veel mooier

en zit nog wat te twijfelen zelf vind ik dat hij nog wel beetje naar beneden kan. maar de uitlaat in het midden hangt beetje door dus denk dak dan in de problemen kom zal es ff kijken
only men of stihl

Stefan

idd een mooi stuur Mariska (voor zover ik het op de foto kan zien ;))
Hij komt idd wel een eind naar voren ja.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nils

Mariska is natuurlijk ook niet zo heel groot... :q

Zie alleen het bling bling gedeelte niet goed naar voren komen... Verder natuurlijk een mooi geheel met het interieur.

Stefan

moeten we toch eens een keer irl zien dat blingbling denk ik.. ;) Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Mariska,

Je kunt ook een andere naaf kopen en die inkorten (en rubber afsnijden waardoor je niets ziet van het inkorten). Dat heb ik ook met mijn naaf gedaan.
Vond het ook maar niets om m'n stuur onder m'n kin te hebben.

Succes ermee!


Marissie

dank je wel..

En idd moeten we nog kijken naar een oplossing want dit rijdt niet lekker, op de snelweg gaat wel maar in het dorp rijft het voor geen meter, heb nog nie echt tijd gehad om er naar te kijken word wel volgende week denk ik..
Pookhoes, pookknop, handrem en handrem zak zijn ook besteld welke het gaat worden zien jullie vanzelf  :)

Decepticon#1

Ziet er fraai uit Jan, goed poetsen doet een heleboel. Wilde ik er ook wel naast hebben als daily!

matthew

#28
Edit: sorry ik veranderde het bericht ipv een quote te gebruiken...(peter)

@Peter

Ziet er goed uit zo en is achterkant dus ook weer helemaal gerepareerd?

Benjamin Renon

Zuper toll, Peter! Ik hoop voor je dat je nu kan gaan genieten van je wagen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev