Advertenties


AutoMaxx Street Power 1 maart Circuitpark Zandvoort

Gestart door Benjamin Renon, 21 januari 2009, 22:01:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon


Voor het eerst op Circuit Park Zandvoort: dit event volop actie op het circuit. Met de beste drifters, de snelste sprinters en het spectaculaire Time Attack! Kortom: actie, power en beleving...

De echte autoliefhebber kan met zijn eigen wagen aan diverse spannende contests deelnemen. Kruip zelf achter het stuur en neem deel aan de actieve programmaonderdelen. Durf jij het aan om deskundige juryleden jouw auto onder de loep te laten nemen? Of ben je iemand die liever naar andere auto's kijkt en er meer over te weten komt? Ook dat is geen probleem, want tijdens AutoMaxx Street Power Edition kun je de goedgevulde paddock bezichtigen. En wellicht wel nieuwe ideeën opdoen voor je eigen project...

Programma baan:
- Sprint / dragraces 1/4 mile
- Time Attack
- NL Drift Battle


Programma paddock
- Show & Shine Contest
- Slalom
- Paddock (Club)
- Paddock (losse aanmeldingen)
- Bedrijvenstraat

Website:
http://www.streetpoweredition.nl
Op de website kan je alle informatie vinden dat natuurlijk veel uitgebreider is als het bovenstaande.

Dit jaar in een andere opzet door verschillende programma onderdelen te combineren. Voor dit event hebben wij plek voor zes auto's. De auto's zien wij het liefst "show-waardig". Iedereen kan dit voor zich zelf wel bepalen. Je weet tenslotte zelf of je auto goed genoeg is. Hopelijk willen een aantal leden hier staan! Indien we meer leden hebben dan plekken, dan moeten wij hieruit een keuze gaan maken.
Belangrijk! Als jij je hier voor opgeeft moet je ook zeker weten dat je er kunt en wilt staan, aangezien dit ook een presentatie is waarvoor we ons hebben moeten aanmelden om er te mogen staan.

Meld je dus aan als je hier zou willen staan!

PS: Het aanmelden geldt alleen voor leden van de RMC die hun contributie voor het clubjaar 2009 hebben voldaan!


Ja, ik wil op dit evenement staan:
- Benjamin Renon
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

1 maart... Dat is wel heel vroeg..
Ik zit nog wat te twijfelen.. Ik wil wel, maar dat weekend daarvoor heb ik ook al die show in het FEC in lwd. Misschien is dit wel net wat teveel van het goede..

Zijn er al mensen die zich wel hebben opgegeven?

Benjamin Renon

Het klopt Dirk. Het is snel achter elkaar. Hier kan ik helaas ook niets aan veranderen. ;) Maar je hoeft er niet per sé te staan. Is natuurlijk geheel vrijblijvend! Ik ben wel aanwezig, maar voor de rest heb ik nog geen aanmeldingen gezien. Ik verwacht wel dat er zich nog leden aanmelden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Reinier Goorden

Tot nu toe aangemelde clubs:
Peugeot 206 Tuning Club, Driving-Fun, Nissan 100 NX Club Nederland, Knights, Mazda 323F Club Holland, Speedcars.nl, Team Furious, Prelude Team Holland, Benassi-Tuning club, NewMINIClub, Dutch Elite Stylers, Show & Sprint department, Universalcars, Chasing Dreams, Street Force Holland, Dutch Street Race Club, Honda Tuning Team, Fanatic Tuners, Team Fett, Street-illusions, Underground Revolutions, Speedfreaks, HDM Performance, SAXO 16V Club/Club C2 Sportief, Darkness Styling Team, Secret Tuning, Team CIA, Galantfans.nl, Renault Megane Club, 350Z Club, All Tuning Team, Gt-Lingewaard, Team Betuwe, Street Tuning, Team Styling stuff
!-!

Dirk Kuipers

Tot wanneer kun je je aanmelden?
Ik wil er misschien wel heen, maar niet als mijn auto nog maar half klaar is. Dus wil eerst even afwachten hoe ver ik hem afkrijg voor 21 feb (fec).

Benjamin Renon

#5
Goed zo Reinier! Zo te zien een mooi lijstje met clubs. We staan er weer lekker tussen. Je kunt je in principe tot 1 dag voor 't event aanmelden. ;) Zolang we maar zes auto's hebben. Maar 2 á 3 dagen aanmelden vóór 't event lijkt me wel redelijk.

Ik wil bijv niet alleen fases 1 hebben staan. Het liefst nog een fase 2 en een Megane 2.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

peterachterop

Dirk, online kun je desnoods ook losse paddock kaarten aanvragen, ik ben er zelf ook bij (oa als fotograaf)

Reinier Goorden


peterachterop


Joey Voormolen

Voor de phase 2 wil ik waarschynelijk wel zorgen maar dat laat ik komende weken nog wel even weten.
Lowered M3C GT

Decepticon#1


Benjamin Renon

Mariska wilde er ook nog staan. En dan misschien Joey ook nog dan zit ik nu op drie personen als alles doorgaat.

Voor de alle anderen. Vermeld in dit topic even of je er ook wilt staan, dan kan ik je naam in het lijstje zetten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Decepticon#1

Ik denk dat ik er niet kan staan ivm andere afspraken. Ga jij er sowieso naartoe Benjamin?

Benjamin Renon

Ik ben er wel te vinden. Moet ook wel want de kaarten komen ook mijn kant op.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Kenny Mattheus

Ik wil er wel komen staan, maar dat zal dan met de clio zijn, Mégane is tegen dan ofwel verkocht, ofwel half afgebroken...
Mochten jullie er niets mee inzitten dat dit met de clio is, dan kom ik zeker naar daar, lijkt mij wel de moeite
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev