Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 24

Gestart door matthew, 13 mei 2008, 23:51:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LVD

Wat voor DTA moest erop dan Dirk?
een vriend van mij heeft laatst een DTA S60 op een Renault Sport Spider gemaakt, F7R motor, met een turbo, en gebruik gemaakt van de originele kabelboom, deze alleen 'verknipt' en aangesloten op een DTA, en die werkt echt perfect.
Ook de stationair motor werkt, de turbo druk is via de DTA geregeld.
Hierbij is zoals eerder vermeld, gebruik gemaakt van originele kabelboom, deze aan de hand van hetzelfde electrische schema als jij hebt aangesloten en alle originele sensoren gebruikt, alleen andere mapsensor.

Dirk Kuipers

Huh? Meen je dat?
Ik heb ook een S60.. en dus ook een F7R motor.

Weet je ook hoe hij het met de bdp sensor heeft geregeld dan? Want het vliegwiel heeft 2 bredere "tandjes" en die zitten op een bepaalde manier waardoor hij een error geeft. (tenminste, zo heb ik het begrepen)..

Jacob

Jullie zijn allemaal weer goed bezig geweest, mooie projecten hoor! !-! _o_

sebastiaan


Decepticon#1

Citaat van: sebastiaan op 15 mei 2008, 17:13:11
beetje ratlook alex :x

JA! DAT IS HET! Hij kon zo in die hal op Full Speed staan! (LOL)

Komt wel goed met Lex, ben benieuwd hoe het staat met het goede kleurtje :-)

Marcelo

indd ik ook wel !-!
hij is er maar druk mee :D

Jacob

@ Remko, je hebt nu een setje adapters gekocht en dan moet je ook haast wel een velg in gedachten hebben die je wilt gaan steken. Tipje van de sluier?

Of is het echt puur en alleen omschakelen naar de bredere keuze die 5 x 108 kan bieden?

Decepticon#1

He Steven, goed man! Gaat ie in de reparatie? Lijkt me erg cool om dit monster weer eens te zien op een meeting! Succes ermee!

Rmc_Jelluh

@ Steven:   goed bezig met de Meg..

@ Remko:   Snel foto's van het uitlaatje??? onder de auto wel te verstaan he... 

Jacob

@Steven, goed bezig! Dat we de coupe inderdaad maar weer snel in zijn oude glorie mogen zien!

@Remko, ook jij gaat lekker door!! Was jij dat nu die aangaf "niet zoveel aan de megane te gaan doen" ?  ;) :q hahaha.

matthew

Citaat van: Remko de W. op 22 mei 2008, 22:40:10
nee, nu ben je wel erg in de war... 8)7




dat was mijn vriendin... :D

Haha

Maar leuk bezig idd Remco.

En Steven jij ook lekker bezig.

sebastiaan


Dirk Kuipers

Mooi uitlaatje inderdaad, dat gaat hem mooi staan!!  !-!

steven

Bedankt voor de reactie's !-!

Nee auto gaat nog niet helemaal in de reparatie....
Maar wil hem zelf zover ik kan schade vrij maken,kon het niet meer aan zien! ;(

Maar moet eerst zorgen dat ik de andere megane verkocht krijg,iemand intressen? :q

Morgen verder met de megane,lampen passen,zijscherm monteren,en de nieuwe bumper plaatsen,en de koni's er onder zetten.
Pfff druk dagje :D

Decepticon#1


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev