Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 20

Gestart door Jan van Heteren, 3 augustus 2007, 07:19:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

CiteerIk heb gister je topic doorgespit, Dirk. Ziet er werkelijk prachtig uit! Vooral de kleur is erg mooi!

Moest ik ff kwijt  . Veel succes verder!
Hé! Deze had ik niet gezien. Bedankt! ;)


@ Kevin! Staat mooi hoor, die sideskirts! Maakt het al meer een geheel! ;)
Als het er eenmaal opzit ben je vaak al die moeite weer vergeten.. Tenminste, dat heb ik altijd! :P

Yayo

Ziet er goed uit Kevin! Maakt het idd af. Ga je nog zakken?
Gr. Guillaume
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

KevinL

Klopt inderdaad Dirk die moeite ben ik nu al bijna vergeten lol maakt het inderdaad wel af zo.
Thnx Guillaume weet nog niet of ik ga zakken wil het opzich wel maar zit dan wel aan een andere onderlip of bumper vast denk ik gezien hij nu ook al vrij laag ligt aan de voorkant (12,5 cm van de grond af) en ik nu net aan de straat uit kan komen zonder dan ik de grond raak met die gare heuvels hier.
Ben bang dat als ik hem 3,5-4 cm ga verlagen ik helemaal haast niet de straat uit kom of het terrein op mn werk nog opkom waar ik een bruggetje over moet. 
Ben wel meet je eens dat het nog een stuk beter zal staan maar ben dus bang dat het haast geen rijden meer is.

Yayo

Ik ga me er denk ik wel aan wagen..... Kijken of die Lip idd niet te vervelend is... En zo wel haal ik lip er onder uit en hang ik er wel een andere onder. Die van jou is gespoten dus dat zal je ook niet zo snel doen een andere lip. Weet niet wanneer ik hem ga laten zakken maar mag van mij zo snel mogelijk. Zal het je laten weten.  !-!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

KevinL

Ben erg benieuwd hoe het jou bevalt een verlaging en de cupralip hoeveel wil je hem laten zakken 4 cm?

Yayo

JA zoiets..... tussen 3 en 4... Hangt van de veren af enzo... Zal het wel melden als het gebeurd is !-!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Stefan

Ziet er goed uit Kevin !-!

Maareh....
Zeker wel ff iets zakken hoor...
Als je het niet doet, is het doodzonde, echtwaar.
Je hoeft hem niet op de straat te leggen die auto natuurlijk. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tec.X

Citaat van: KevinL op  4 september 2007, 13:54:09
Heel erg mooie achterbumper michel ik ken die nog niet ben benieuwd hoe die zal staan onder je coupe.

dankje kevin ji gaat ook de goede kant op met je coupetje ik ben vanplan de zelfde sideskirts te monteren

KevinL

Thnx jongens wist dat dat gezegd zou worden had alleen niet verwacht dat je Jochem voor zou zijn Stefan lol
Maar hij zal zeker wel verlaagd worden in de toekomst wanneer weet ik nog niet wacht het even af hoe het Guillaume bevalt met zn cupra lip eronder gaat dat lekker dan zal het wel in de komende maanden ergens gebeuren.
En anders wacht ik nog een jaartje tot ik uitgekeken ben op de lip en doe er dan een andere voorbumper op.
Mijn grootste probleem is die *** heuvels hier in de buurt waar zelfs normale auto's regelmatig hun bumpers op kapotrijden of verliezen.
@Michel goeie keus zijn echt erg mooie skirts maar bereid je wel voor op een hoop werk om het goed te krijgen als je zulke rotskirts als mij krijgt ben je wel even zoet heb echt alles uit de kast moet halen van blokjes uit tot de dremel en verfbrander.
Denk dat ik er een dag of 7-8 mee bezig geweest ben voordat ze er eindelijk gespoten en wel op zaten.

Stefan

dat zeg ik; je hoeft die auto niet op de grond te leggen, een beetje zakken (3cm) is al een heel verschil
Als "normale" auto's al langzaam moeten rijden om niks te raken bij die heuvels, dan maakt het dus eigenlijk niet uit als je iets lager zou zijn, afremmen moet je hoe dan ook.
heb zelf een "normaal verlaagde"  coupe gehad en hier in Nieuwegein sterft het van de hobbels.
Nooit echt problemen gehad met dingen raken ofzo, gewoon fatsoenlijk en rustig erover is het motto.
Bovendien is de auto wat stugger, dus dat scheelt ook weer..

Echtwaar, ik zou het zeker doen, dat verlagen, het is een relatief kleine investering en maakt de rest van je auto en wat je er al aan gedaan hebt) een stuk mooier
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Greencabrio

Hai ik heb een Meg cabrio gehad met een cupra lip! Rustig aan doen is alles!! niet als een zotte erover heen! En sja je beschadigt hem heus wel een keer maar dan is het veelal aan de onderkant! Mijn megane was voor 4cm verlaagd.

Decepticon#1

Dirk Kuipers...voor al uw tuin- en papierbenodigdheden  :D Ik zat er al wat raar naar te kijken...staat vast strak kerel, heeeeel benieuwd. Oh ja, en die poetsles krijg je binnenkort hoor  :D

peterachterop

de buren zullen wel denken, "waar is die kuypers nu weer me bezig?"

Dirk Kuipers

haha.. Ja, je moet soms wat. :P

Nee, kan niet lager. :(
Bij een kuil in de weg loopt hij nu al aan.
Ik heb geen cupschermen ofzo he? ;)

Zonet een gemeente wagentje hier de stoepen aan het schoonborstelen...
Wat een *piep*, net bij mijn auto natuurlijk allemaal graspollen op de stoep.. Hij ging echt rakelinks langs mijn auto... De vonken spatten tegen mijn auto aan en hij is nu helemaal smerig.. (nog smeriger dat hij al was)..
Zal me ff aankleden, kom namelijk net uit bed, maar zal eens kijken of er schade is..
Heb zojuist i.i.g. de gemeente gebeld om een klacht in te dienen...

Sjonge jonge..

CiteerOh ja, en die poetsles krijg je binnenkort hoor
haha! Daar hou ik je aan! :P

Dirk Kuipers

Ja, da snap ik. Alleen heb ik er geen dunne bandjes onder en ook nog spoorverbreders tussen hangen.
Volgens mij schiet ik niets op met het rollen van mijn kassen als je begrijpt wat ik bedoel. Spoorverbreders kunnen er ook niet tussenuit, want dan passen de velgen niet meer. :)
Andere velgen kopen is geen optie. :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev