Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 20

Gestart door Jan van Heteren, 3 augustus 2007, 07:19:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sebastiaan

Peter, op het forum bij automaxx al gezegd, jier nog eens !-!

peterachterop

isteren in t eggie gezien en ziet er dan nog Beter uit

fluissie

@ peter (deception nr1)

ziet er super uit, geweldig!  !-! !-! !-!


grtz

Dirk Kuipers

Dan ga je even met vakantie.. Jullie hebben niet stil gezeten zeg.. :)

@ Peter (Decepticon#1),
Ik persoonlijk hou niet echt van al die kleuren, maar je bent wel echt onderwerp vast zullen we maar zeggen! :)
Verder nog nieuwe plannen? :)

@ kevin,
Goed bezig zeg. Inmiddels alweer een mooie megane!
Ik zie nog geen sideskirts zitten. Maar die heb je dus wel toch?

@ Jochem,
Super detail hoor!  _o_

@ Lúk,
Kan ik je niet overhalen een bumperset eronder te schroeven? :) Ik denk dat je spoilers dan ook pas goed tot hun recht komen. :)

@ Benjamin Renon,
!-! super!

KevinL

@peter wel erg druk inderdaad maar is wel mooi gedaan.
@ Dirk thnx heb ook sideskirts inderdaad deze hangen gespoten en wel in de garage maar had dit weekend en komend weekend geen tijd om ze te monteren aangezien ik steeds weg ben en de auto nodig heb. Maar over 2 weken heb ik een lang weekend en dan hoop ik als het weer meezit ze erop te monteren.

Decepticon#1

Ja, kan me voorstellen dat mensen het erg 'kleurrijk' vinden. Vind ik zelf ook, maar idd, het past wel bij de Transformerstijl vind ik zelf. Maar in de toekomst kan ik het geheel nog wel eens een andere kleur/afbeeldingen geven.  ;)

lúk

@ drik bumperkit nouw als jij eve betaald heel graag :q dat gaat er finacheel niet in zitten :neen:
coupe blijft nog een jaartje dan maak ik te veel verlies 8)7

@peter tis wel apart maar ik vind het te druk en word nu tog wel betje speelgoed auto (niet ###lig bedoelt)
voor de rest vind ik je coupe vet  !-!

Dirk Kuipers

Hé! Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht! :)  !-!

Toch zit daar ook wel weer een nadeeltje aan, omdat de achterbank als achterplaat gebruikt wordt, zit deze bovenaan verder de kofferbak in (de bank gaat scheef naar achter). Hierdoor komt de basrol wel erg ver naar voren toe als je begrijpt wat ik bedoel. Maar opzich nieteens zo'n slecht idee! Ik ga het idee zeker meenemen in mijn "nadenk"nacht! :)

Dirk Kuipers

De versterkers komen niet tot nauwelijks schuin, die planken en versterkers staan alleen niet vast dus heb het ff snel neergezet zo.

Een stuk van de basbox afhalen lukt ook niet, want dan past die woofer er niet meer in, of bedoel je een stuk uit het midden halen?

Dennis20

Wat je ook kan doen......

Geen Bass Rol maar zelf een kist bouwen....
Heb je alle ruimte en kan je het naar eigen smaak maken.!
Verder zal ik even niet weten wat een beter plan is....
Goed slapen en denken van8 en morgen weer alles bekijken.

Succes ermee Dirk..

Decepticon#1

Morgen maar eens even over je 'kist' buigen  :D

matthew

Een andere woofer kopen met een kleinere kistinhoud.
Houd je meer ruimte over.
Er zijn genoeg woofers die maar 30 liter inhoud nodig hebben en als ik die bosrol zo bekijk is dat meer als het dubbele kun je dus een hoop ruimte mee winnen,omdat je kleinere afmetingen voor de kist hebt.
Droom zacht vannacht

Marcelo

#27
Kun je geen stuk uit de basrol zagen???

kijk een beetje dit idee de 1e foto is voor aanzicht en het stuk omringt met rood weg zagen.


en nu het zijaanzicht


op deze manier creeer je diepte en ruimte genoeg om bij je accu te komen !-!

ook kan je de basrol dicht maken met een stuk bekleed mdf, en daar neon onder maken is nog een leuk gezicht ook !-!

of dicht maken met mdf, en in spiegelbeeld meganeclub uitvrezen ,zagen.
dan neon in de basrol plaatsen, en ipv een luikje voor je accu een spiegeltje op de bodem maken :D

iniedergeval veel suc6 !-! --

Kevjan

Citaat van: Dirk Kuipers op 23 augustus 2007, 20:25:27
De versterkers komen niet tot nauwelijks schuin, die planken en versterkers staan alleen niet vast dus heb het ff snel neergezet zo.

Een stuk van de basbox afhalen lukt ook niet, want dan past die woofer er niet meer in, of bedoel je een stuk uit het midden halen?
Ik heb gister je topic doorgespit, Dirk. Ziet er werkelijk prachtig uit! Vooral de kleur is erg mooi!

Moest ik ff kwijt :P . Veel succes verder!

KevinL

Heel erg mooie achterbumper michel ik ken die nog niet ben benieuwd hoe die zal staan onder je coupe.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev