Advertenties


[05-08-2007] chiquita's 2nd meet

Gestart door YVE5, 2 juli 2007, 15:45:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

YVE5

ff proberen om enkele nederlandse méganes naar hier te halen :)

5 augustus 2007 is er weer een meeting van chiquita. Vorig jaar was dit echt een supermeeting, met veel randanimatie en echt topwagens.



Houdt er rekening mee dat dit een selectie-meeting is. Dus als jou wagen nog op standaard velgen staat, of niet helemaal gespoten ofzo, kom je niet binnen. Dit om ervoor te zorgen dat het niveau van de meeting een heel pak hoger komt te liggen :)

Hope 2 C U there :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

ff wat meer info:

date: Zondag 5 augustus 2007
place: Platte Put - Buggenhout - België
entrance: mét selectie
entrance price: € 10,00
prices:  Speciale top 30 + top 3 Best Of Show
extra's: Human life footballsoccer

More info? +32485/67.36.38  or: glenn_decock@hotmail.com
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Kenny Mattheus

Ik zal er zeker bij zijn met de Mégane, alleen het interieur zal gewoon nog standaard zijn  ;(
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Nick Mattheus

zo juist terug :q

iedereen die foto's heeft graag hier posten ;)

meeting was heel goed _o_ maar was wel bakken in de zon :D
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Michel Cijs

was weer gezellig en leuk om eens in Belgie te zijn Y

mooie wagens en prachtig weer

zelf helaas niet met de megane wegens wat astmatische uitlaatgeluiden (kat kapot?) maar wel met jan, matthew, kenny, nick en greyfox van tb een plezante dag gehad ;)

foto's van mezelf volgen tzt  !-!

http://www.tuning-scene.net/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=303
http://www.imt-tuning.be/cultontour-album.asp?titel=Chiquita%20second%20meet%20%20%20Buggenhout

bengek

ik heb nog wel foto's, ook van jullie megane's enzo. maar moet ff kijken hoe ik die op het net ga zien te krijgen.
die groene coupé (chocomels ofzo) zag er btw heel netjes uit.

sebastiaan


Nick Mattheus

zoals al eerder gezegt was dit een selectie meeting ;)

de concurrentie was groot ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

peterachterop

En in belgie rijden er heel wat meer dikke bakken ronmd waar wij nederlanders nog tegenop kijken.

YVE5

Ik wil iedereen bedanken die de moeite heeft gedaan om tot in België te komen :)  Het was een heel aangename (superwarme) dag. Zeker voor herhaling vatbaar !!!
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Michel Cijs

bedankt voor het ons erop attent maken Greyfox  !-!

Het was zeker een leuke dag.

Het niveau in België is gewoon anders te noemen, zeker op deze meeting waren zo'n beetje alle 'top' wagens uit de scene aanwezig; tenminste welke ik ken van de bladen en internet.

Wat je in België op een meeting ziet is gewoon altijd een opvallende auto, ook daar niet altijd volgens je eigen smaak of afwerking maar toch altijd een opvallend project in eigenlijk alle stijlen. Auto's welke compleet (dus buiten-, binnenkant, motorruimte en audio) zijn aangepakt zie je daar achter elkaar in plaats van een handje vol op een NL meeting. Met 200 auto's daar zie je op 1 dag wat je op alle shows in NL in een jaar ziet.
Met name de omvang van de projecten zijn indrukwekkend, geen enkele auto met tuning is foutloos dus je vind altijd wat als je wilt maar de hoeveelheid tijd en de visie die in sommige auto's zit daar is gewoon ongelooflijk. Waar wij best een paar leuke auto's er tussen hadden staan (jan en matthew gisteren), staan er gewoon 20 tot 30 auto's waarbij er misschien wel 2x zoveel tijd (en geld) meer in is gestoken dan in bijv. Jan zijn auto waar al extreem veel uren in zitten.
Eigenlijk ongekend, maar wel fantastisch om te zien en veel respect voor al dat werk en al die inspanning!

Wat met name opviel, de sfeer; mensen komen voor de auto's en voor het plezier. Niet om rotzooi te trappen of de hele dag harde muziek te beuken.   
Het was voor mij alweer een jaartje of wat terug dat ik in Belgie was voor een meeting, en ik vond het dan ook ontzettend jammer om er niet met de eigen auto te zijn (gelukkig viel het mee en was het een laslek op de kat welke nu alweer dicht is) maar het was mooi om bij te zijn en wat mij betreft gaan we zeker nog wel een keer of wat in de toekomst Y Y Y

peterachterop

In mijn vakantie ben ikook zeker van plan 1 of meerdere events in belgie te gaan bezoeken.


sebastiaan

selectiedag voor wat dan?
de foto's onderstrepen wel wat je plaatst michel.

Michel Cijs

bij binnenkomst kijken ze of je auto naar binnen mag of niet

ik met de volvo van mijn pa dus bijv niet ;) zo zorgen ze dat het niveau hoger is op de meeting zelf

Op de parking stonden overigens best leuke auto's welke in NL absoluut binnen hadden gestaan; zegt wel wat denk ik zo Y

matthew


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev