Advertenties


[05-08-2007] chiquita's 2nd meet

Gestart door YVE5, 2 juli 2007, 15:45:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

YVE5

#15
thx voor de pic van mijne ICE matthew :)

edit: en van mijn auto natuurlijk :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Ferdi

Ik vond het niveau gisteren zeer hoog.  Zoveel mooie auto's op 1 meeting heb ik nog nooit ergens gezien. Stuk voor stuk dikke wagens en heb mijn ogen uitgekeken. 

Qua sfeer van de meeting vond ik het 3 x niks: Allemaal aparte plaatsen, alles te ver uit elkaar, voor eten/drinken moest je bekant een KM lopen, drinken was niet koud (wat ik zeker wel een vereiste vind met 30+ temperaturen), behalve bij die ijscokraam van blikjes voor € 0,80, de uitreiking zoog: Bijna 3 kwartier te laat vind ik echt niet kunnen, vooral niet in die hitte kan je mensen zo lang laten wachten en ik kon er bekant geen zak van verstaan, dan heb je nog een of andere Sjonnie die heel blij is met een quad. Was iemand van de organisatie terwijl in het reglement duidelijk stond max. snelheid 10 KM gaat hij daar blij rond liggen klappen 3984 keer op een dag op een neer daar en mijn grootste minpunt was toch wel: Helemaal geen muziek te bekennen. 

Dat was het dan weer, maar volgend jaar gaan wij zeker niet terug.
Al met al onderling een gezellige dag gehad alleen echt TE heet om op een meeting te zijn

verder heeft monique (oranje sub) als enige nederlander, geloof ik,een prijsje mee naar huis mogen nemen in top-30

YVE5

Die muziek vond ik daarentegen een serieus pluspunt. Zelden zo rustig op een meeting gezeten en genoten van het zonnetje.  Wil je toch wat muziek? Zet gewoon even je auto-radio aan, niet te luid natuurlijk, en kies de muziek die je zelf wil horen.
Sfeer maak je zelf op een meeting. De human soccer zorgde voor een veel leukere randanimatie van zo'n oorverdovende db-drag.  Alles te ver uit mekaar? Liever zo, dan dat je een meeting op de een of andere parking van de carrefour hebt, waar iedereen mekaars zweet staat te inhaleren.

ivm eten en drinken, daar heb je zeker een punt. Op het einde was de drank helemaal op, dat is ook niet zo'n goede zaak.


Die Sjonnie met zijn quad, kan helemaal geen dag wandelen. Ondanks het feit dat zijn ongeluk al meer dan 5jaar geleden gebeurt is, heeft hij nog steeds last van zijn knie, waardoor lang rechtstaan/wandelen helemaal uit den boze is.
Op zo'n uitgespreid terein, is het natuurlijk altijd handig dat er iemand snel op en neer kan rijden.  Hij deed idd soms wat TE opvallend. Maar lach daar dan eens goed mee??? En in plaats van achteraf te zitten kafferen, ga volgende keer recht op de man af, en vertel het hem persoonlijk. Alleen zo bekom je een goede oplossing.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

Even wat foto's zetten van iedereen die is meegeweest:

Kenny Mattheus


Nick Mattheus


Greyfox:


Chocomels
µ

Jan:
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Ferdi

Citaat van: greyfox op  6 augustus 2007, 17:04:08
Die muziek vond ik daarentegen een serieus pluspunt. Zelden zo rustig op een meeting gezeten en genoten van het zonnetje.  Wil je toch wat muziek? Zet gewoon even je auto-radio aan, niet te luid natuurlijk, en kies de muziek die je zelf wil horen.
Sfeer maak je zelf op een meeting. De human soccer zorgde voor een veel leukere randanimatie van zo'n oorverdovende db-drag.  Alles te ver uit mekaar? Liever zo, dan dat je een meeting op de een of andere parking van de carrefour hebt, waar iedereen mekaars zweet staat te inhaleren.

ivm eten en drinken, daar heb je zeker een punt. Op het einde was de drank helemaal op, dat is ook niet zo'n goede zaak.


Die Sjonnie met zijn quad, kan helemaal geen dag wandelen. Ondanks het feit dat zijn ongeluk al meer dan 5jaar geleden gebeurt is, heeft hij nog steeds last van zijn knie, waardoor lang rechtstaan/wandelen helemaal uit den boze is.
Op zo'n uitgespreid terein, is het natuurlijk altijd handig dat er iemand snel op en neer kan rijden.  Hij deed idd soms wat TE opvallend. Maar lach daar dan eens goed mee??? En in plaats van achteraf te zitten kafferen, ga volgende keer recht op de man af, en vertel het hem persoonlijk. Alleen zo bekom je een goede oplossing.

ik neem aan dat ie de regelementen toch heeft en zelf mee heb opgesteld? en als jij harder dan 70 km p/u kunt lopen, dan kun jij beter een andere hobby gaan beoefenen... en door het juist te verspreiden haal je de sfeer weg op een meeting, maar das mijn mening

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

sebastiaan

nette velgen greyfox. !-!
@FERDI, muziek is ook een persoonlijke keuze. niet iedereen is gediend daarvan.
maar ik snap je wel.
knappe auto's  !-!

matthew

Ik heb ook erg genoten van de meeting,gewoon echt dikke auto's heb me ogen uitgekeken.

Zou ook nog wel een keer weer naar een belse meeting willen gaan.

Foto's had Floor al geplaats dus.  --

Michel Cijs

geen foto's dit keer, maar een filmpje alleen ;)

http://www.youtube.com/v/Y4wtBpY3xDA

kan even duren ivm uploadtijd

Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Michel Cijs


Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==


bengek


sebastiaan

nette bak, nog nooit "live" gezien.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev