Advertenties


Zondag 17 Juni, Full Tuning Day 2007 in Cuijk

Gestart door Michel Cijs, 13 mei 2007, 21:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs


PERSBERICHT: Zondag 17 Juni 2007 is het weer zover, de 5de Internationale Full Tuning Day. Het evenement zal plaats vinden op het terrein van "De Vrije Markt in Cuijk". De 5de Internationale Full Tuning Day zal bol staan van de activiteiten waaronder de EMMA Sound Quality wedstrijden, diverse wedstrijden voor de auto's waaronder mooiste auto, motor ruimte, muziek, en mooiste velgen, verder zullen er diverse Tuning & Demo stands staan en een tattoo stand! Ook kunnen bezoekers tijdens Full Tuning Day 2007 de pk's van hun bolide laten meten op een heuze vermogenstestbank en het aantal Db's bij de DB-Drag stand. Ook is het mogelijk om hun auto te laten airbruchen en zal er een striptease act te zien zijn! Het terrein zal open zijn vanaf 10.00 uur s'morgens en de catering word verzorgt door een bijgelegen horecaplein.  BE THERE!!!

(Dit jaar NIEUW en VERHARD terrein!)

Meer info: www.FullTuningDay.nl

RaymondTroost


peterachterop

Zou graag komen maar zit dan op vliegbasis leeuwarden (vlieshow).

matthew

Ik denk dat ik hier maar es een kijkje ga nemen is vlakbij.

Jaap de Jong

#4
Citaat van: peterachterop op 14 mei 2007, 21:23:47
Zou graag komen maar zit dan op vliegbasis leeuwarden (vlieshow).

Weet je zeker dat die dag de vliegshow is? Ik heb op internet gezocht en kan alleen info vinden over 17 juni 2006. Zie hier: http://www.luchtmacht.nl/opendagen2006/programma/

Aanvulling: De vliegshow is dit jaar op 15&16 juni op vliegbasis Volkel: http://www.luchtmacht.nl/opendagen2007/index.html

Haas

lekker dichtbij, denk dat ik ook maar ff ga kijken. Als is het niet met de megane...  :? --

RS-Ruud

Denk dat ik ook maar ´s mijn gezicht laat zien;)

Kenny Mattheus

Misschien, als ik tegen dan het interieur terug inorde krijg, kom ik ook nog eens met de Mégane.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Michel Cijs

Citaat van: matthew op 14 mei 2007, 23:02:42
Ik denk dat ik hier maar es een kijkje ga nemen is vlakbij.

als je gaat kun je dan even bellen of smsen? Wellicht ga ik ook met mooi weer en niet te vroeg ;) en dan kom ik vanaf mijn vriendin

matthew



Edgar


Citeer
als je gaat kun je dan even bellen of smsen? Wellicht ga ik ook met mooi weer en niet te vroeg ;) en dan kom ik vanaf mijn vriendin

En als hij niet gaat blijf je er de hele dag opliggen???

Alex Verloop

Michel en Matthew waren van de partij ;)

Ik oowk even wezen kijken. Auto's en sfeer 100x beter dan gisteren ;)

Succes bij de prijsuitreiking!

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Cijs

was gezellig Alex, Matthew en natuurlijk Floortje. Y
Ook best een aantal leuke auto's gezien, en bekenden dus de middag was weer snel gevuld  ;) :)

Normaal doe ik niet vaak meer mee aan de wedstrijd maar daar Matthew ook mee deed heb ik hem ook weer eens ingevuld. Matthew won de beker voor mooiste lak en ik had de 3e mooiste motorruimte. dus wederom in de prijzen met de clubauto's. Het gaat hard dit jaar.  8)

1 smetje op de dag, op de heenweg 'scoorde' ik midden op mijn nieuwe voorruit een dikke steenslagpunt  >:(.......ff kijken hoe we dat oplossen weer  :neen:

hierbij de foto's van mij (Matthew heeft er ook nog een stel):
http://www.mijnalbum.nl/Album=D3OH4XM4






EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev