Advertenties


Zondag 17 Juni, Full Tuning Day 2007 in Cuijk

Gestart door Michel Cijs, 13 mei 2007, 21:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew


Patrick



sebastiaan

tof voor jullie beide, ook michel, je dacht dat alles al jarenlang bekeken was?? behalve de motorruimte dus  ;) Alex heeft niet meegedaan?

Michel Cijs

alex stond niet op het terrein

maar motorruimte was ook pas een jaartje terug gedaan sebas ;) wel grappig om weer eens omgeroepen te worden hoor, blijft wel lastig altijd om mijn achternaam goed uit te spreken voor de meesten Y

Michel Cijs

#35
een paar jaar terug vond ik het ook jammer Jochem maar tegenwoordig al een hele tijd niet meer. Door de jaren toch zo wel een prijsje of wat meegenomen en ook de eerste jaren in magazines gestaan, wat erg cool was.
Vind het nu al leuk als mensen foto's maken en een praatje komen maken, en kleine mannetjes die hun ogen uitkijken onderweg dat is al erg tof Y

het is mijn stijl en niet iedereen ziet al het werk en tijd die erin zijn gestoken inderdaad, of dat een heel blok is aangepakt of etc etc. Daarnaast zijn er na wat jaren gebruik ook her en der best wel wat schoonheidsfoutjes ingeslopen die er eerder niet op zaten en er zijn veel mooie auto's bij gekomen. Ook heb ik niet echt 1 extreem ding wat eruit springt, alles klopt wel naar mijn stijl en smaak maar alleen de kleur knalt er echt uit en ook daarvan moet je weer houden.
Maar al met al ben ik heel blij dat ik de auto vorig jaar heb laten reviseren en dat ik hem nog heb. De clubmeetings met alle gezelligheid zijn echt een uitlaatklep voor me naast een drukke job; naast de looks is ook het rijden weer echt een kick nu ik de auto ernaast kan hebben en van mijn dagelijkse diesel naar mijn stugge snelle coupetje kan kruipen  8) dus alleen daarvoor al blijft de meggi nog zeker een tijdje ;)

meg-freak


Michel Cijs

#37
weer een kort filmpje in elkaar gedraaid van zondag ;)


http://www.youtube.com/watch?v=CjbBFUCNSGs

have fun!

lúk


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

peterachterop

Zag op automaxx wat fotos van de strip act.

Ging wel een beetje ver of niet?
Vaak lopen er genoeg kleine kinderen rond.

Michel Cijs

ik heb er zelf dit keer niets van gezien

scheen nogal bloot te zijn ja

Michel Veltman

meestal als ze dergelijke shows doen is het toch tot topless?
verder dan dat lijkt me overbodig  8)7
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

peterachterop

dit was toples en bikiniles.

oftewel the full montey.

Michel Veltman

hmm ok...beetje overdone wat mij betreft...
als ik dat wil zien zijn er wel andere lokaties beter geschikt daarvoor ;)

maargoed wie ben ik :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev