Advertenties

Vleugeldeuren..

Gestart door RaymondTroost, 21 november 2006, 18:09:50

Vorige topic - Volgende topic

RaymondTroost

Oke.. me auto staat nu helemaal in wintermodus.. Oude bumpers erop, winterwielen enz..

NU zit ik echt zwaar te twijfelen om van de winter, me deuren de lucht in te laten gaan..

Er zijn naar mijn weten zowiezo geen passende setjes voor de megane.. Maar er zijn genoeg Universele setjes.. Zoals LSD

NOu was mijn vraag, heeft er hier iemand ervaring mee MBT het voorscherm.. en andere problemen..

Ook als u interessante site's heeft, zie ik die graag..

mvg Raymond

lúk

dat moet idereen voor zig zelf uitmaken tog  ;) als je dat mooi vind moet je dat gewoon doen
ook al ben je niet de eenigste  !-! je doet het voor je zelf niet voor anderen  !-!

Timo Zuiderduin

wat ook leuk zou zijn is deuren in de stijl van de Ford GT.

dan gaat er dus een deel van het dak mee open op het moment dat je je deuren open doet. maar dit vergt heel wat meer werk !
(je zal verstevigingen moeten gaan aanbrengen om de stijfheid van de wagen te behouden etc. etc. vrijwel onmogelijk dus)

Stefan

typisch geval van;
"ik ben net ff te ver gegaan met tunen"

Wat een lelijk ding zeg :x l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

Citaat van: rik op  5 december 2006, 22:57:35
Ben ik met je eens. Kwam alleen een beetje in de buurt van het idee van de ford gt. Vandaar de picture.

N Ford GT deuren gaan gewoon open net als normale deuren maar bij de GT komt er een stuk dak mee (vanwege de lage instap die anders onmogelijk is)

traffic.gif
traffic.gif

de deuren die jij bedoeld zijn gebaseerd op de Mercedes 300SL Gullwing, overigens heeft mercedes van deze wagen de inspiratie gehaald voor de SLR.
traffic.gif

Timo Zuiderduin

GT90 is alleen nooit uitgebracht. Er is wel een conceptwagen van geweest. ter ere van het 30 Jarig bestaan van de Ford GT40.

Indien iemand het over een Ford GT heeft zal hij het altijd hebben over de GT40 of de nieuwe ford GT (eigenlijk ook GT40 maar naam mocht niet meer gebruikt worden vanwege een of ander patent erop)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe de deuren van de GT90 open gaan!

Dirk Kuipers

Timo Zuiderduin

Stefan

Roeland

Stefan

[OFF-TOPIC]

Anne,

Waarom plaats je iedere keer 2 berichten vlak achter elkaar in hetzelfde topic...?
Zet het dan gewoon in 1 berichtje of pas je eerste berichtje aan als je nog iets hebt vergeten te zeggen. ;)

[EINDE OFF-TOPIC]

Stefan

ok,

Het was even ter attentie want het viel me opeens op bij meerdere topics.. ;)

Stefan

zeker,
Echter, zoals eerder gemeld door Marc volgens mij wordt MSN-taal niet eerg gewaardeerd hier, dus probeer zo nu en dan wat leestekens te gebruiken en ook normale woorden gewoon, dat leest makkelijker en dan begrijpt iedereen het gewoon in 1 keer... ;)

Timo Zuiderduin

hier nog paar foto's van die wagen:
is duidelijk nog in de "under construction" fase

traffic.gif
traffic.gif
traffic.gif
traffic.gif

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 120 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Sneltoetsen: gebruik ALT+S om te verzenden/posten, of ALT+P om te bekijken

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev