Advertenties

welke spiegels

Gestart door marcellino, 31 oktober 2006, 00:01:50

Vorige topic - Volgende topic

marcellino

Heej mensen
Ik wil graag andere spiegels op mn auto, maar tegenwoordig is het veel meer dan m3 8)7
wat vinden jullie de mooiste om op de megane te hebben, ik ben overal aan het informeren m3 blijft leuk m6 vint ik ook wel tof maar wat vinden jullie (m3 heeft negen van de tien mensen)
greetz marcel

Timo Zuiderduin

die Hyperstyle (of hoe die dingen ook heten) spiegels blijven leuk!

probeer anders als je origineel wilt zijn eens te zoeken naar een auto waar naar jouw idee echt dikke spiegels op zitten en probeer die dan op je megane te knutselen!!

Dirk Kuipers

Als ik jou was zou ik iig kiezen voor spiegels (of adapterplaten) die niet naar beneden hangen. Haast alle megane's hebben spiegels die als oortjes naar beneden hangen, naar mijn mening echt zonde.

Ballie

ik heb net m3 spiegels aangeschaft, vindt deze nog steeds het mooiste er bij staan.

Tijn

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 31 oktober 2006, 09:04:52
probeer anders als je origineel wilt zijn eens te zoeken naar een auto waar naar jouw idee echt dikke spiegels op zitten en probeer die dan op je megane te knutselen!!

997 spiegels  _o_

sebastiaan

de originele houden als je zicht je lief is... dat heb ik wel geweten.....

vdwaldennis

daar heb je wel gelijk in, je ziet een stuk minder in de m3 spiegels. Ze staan mooi maar het zicht is bagger.

Timo Zuiderduin

Ik had de hyperstyle's en vond daarmee het zicht ook niet echt denderend. (en het zicht naar achter bij de Cabrio is al zo beroerd).

Maar die Carreraspiegeltjes zijn wel dik!!
geen idee alleen of die dingen ook mooi staan op een megane!

Dirk Kuipers

Citeerde originele houden als je zicht je lief is... dat heb ik wel geweten.....

Sja, dat is precies hetzelfde als een lage auto met een bumperkit.. ALs het rijgemak je lief is.. :)

Wie mooi wil zijn moet ...

Maargoed, vind de originele spiegels trouwens ook helemaal niet zo lelijk. Maar het kan mooier natuurlijk. :)

vdwaldennis

das waar dirk, maar het zicht is natuurlijk ook belangrijk voor medeweggebruikers en een bumperkit alleen voor jezelf

Ballie

ik heb gisteren me nieuwe m3 spiegels gemonteerd het is wel ff wennen kwa zicht je ziet echt een stuk minder

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev