Advertenties


hulp met verlagen

Gestart door Loek, 27 juni 2006, 12:55:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loek

Ik ben bezig met de eerste stappen om van mijn coupe'tje ph 1 net zo'n mooie auto te maken als de meest van jullie. Ik wil de auto gaan verlagen. Nu heb ik al nieuwe veren gekocht om 3 cm voor te gaan zakken. Dit zal een collega van de brandweer voor me gaan doen.
Ook al heb ik her en der info opgevraagd om de torsievering te verstellen. De meest garages en zelfs de renault-dealer zagen dit niet zitten of vroegen belachelijke hoge prijzen.
Nu vroeg ik me af, wie van jullie wil een toekomstig lid van deze club hiermee helpen en vraagt hier een leuke prijs voor. Zelf kom ik uit Limburg, maar wil hier best een stukje rijden.

alvast bedankt. _o_

sebastiaan

er is maar een juist adres; zie onze sponsoren en ga kijken bij MCC sport te Veghel.
die heeft er enorm veel ervaring in en ik denk dat 4/5 van de club daar is verlaagd.
succes !-!

EbOoZ

Als je toch in Limburg woont zou ik dat ook bij MCC laten doen...

Ik woon in Noord Holland en voor mij is het een klere eind rijden naar Veghel, dus ik zoek wat anders, maar als ik dichterbij had gewoond had ik het ook bij MCC laten doen !-!

Meganepower

Tja....de mijne moet ook nog :) Mja......om daar heel voor naar Limburg te rijden 8)7

sebastiaan

veghel ligt net onder Den Bosch.
Brabant dus. !-!

bas1984

ligt eraan waar in limburg, anders kan ik het ook voor je doen

Loek

Ik woon in Roermond, maar wil er best wel ff voor rijden. Heb jij ervaring met de torsievering verstellen, en zo ja, wat vraag je?

Mail me anders ff.
Gr.


EbOoZ

Citaat van: Rene A. op 27 juni 2006, 16:36:38
Tja....de mijne moet ook nog :) Mja......om daar heel voor naar Limburg te rijden 8)7

We kunnen er een dagje van maken natuurlijk... :D

Meganepower

Lijkt me gezellig Danny :)

Loek

Nog ff een vraagje: Hoeveel klikken moet de torsievering versteld worden wil je het resultaat van 3 cm krijgen??

Greetz

Benjamin Renon

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat een "tandje" 3mm was. Ik neem aan dus 10 "tandjes" verder... :?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Loek

Iedereen bedankt voor de tips.
Zondag 16 juli gaat mn coupe voor 3 cm omlaag, en 2 dagen later achter  8)
Ik heb een bedrijf in Weert gevonden die het wilde doen voor een leuke prijs.

Groeten

Marc Brouwer

Citaat van: Loek op 29 juni 2006, 14:07:13
Nog ff een vraagje: Hoeveel klikken moet de torsievering versteld worden wil je het resultaat van 3 cm krijgen??

Greetz

Dat is een kwestie van meten. Tandjes tellen gaat niet altijd op omdat de torsie ook weer terug moet. Bij MCC wordt de stand voor en na verlaging gemeten alvorens het één en ander wordt vastgezet. Zoals Sebastiaan al zei, gewoon even informeren bij MCC.
"We Shall Not Be Moved"

Ren? v. Kaathoven

Is er een "how to" gemaakt met foto's en/of een beschrijving over hoe je de torsieas kunt verlagen?
Ik moet hem namelijk weer omhoog zetten. Er is (teveel) gewicht bijgekomen achterin
live life the fast way!
in aanbouw, net zoals de site..........

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev