Advertenties


Schade?

Gestart door yamf, 26 juni 2006, 16:34:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EyesOnly

Daar moet je je niet in vergissen. Onderdelen bij officiele dealers zijn duur en het spuiten kan ook wel oplopen tot €400 als alles perfect geregeld moet worden.

ForeverYoung

Citaat van: yamf op 26 juni 2006, 20:46:05
ik heb dan maar voor een specificatie gevraagd over
alles wat ze gaan doen! ik ga niet zomaar dokken! echt niet! 

Heel verstandig lijkt mij.

Vind het ook nogal vaag, bumper kost ze echt geen 1600 euro, en ook geen 950 :?

Ook apart dat ze een leenauto meegeven zonder dat je iets moet tekenen (heb ik overigens zelf ook wel eens gehad, maar ook wel dat ik wel moest tekenen, voor de verzekering en bekeuringen e.d.)

Maar lijkt me toch echt dat ze hiervoor verzekerd zijn, anders zijn het echt een stel domme kneuzen daaro 8)7

Zo'n bumper moet je op internet wel kunnen kopen, ik weet zo ff geen site maar dat is allicht goedkoper dan bij de dealer. !-!

yamf

Klopt.. ik begrijp het ook niet! voel me echt rot! ;( ;(

Tja.. kan weinig aan veranderen.. ik kan alleen hopen dat ik minder
moet betalen!  N

EyesOnly

Gewoon bij je mening blijven. Maak foto's en vraag prijzen op bij onafhankelijke bedrijven.
950 hoeft het echt niet te kosten.

yamf

Ga ik doen! Bedankt voor jullie adviezen op dit moment!

Wendy

laat anders de expert van hun verzekering naar de schade kijken...
Ik denk dat ze hier gewoon proberen het hele geval buiten hun verzekering te houden.
de schade expert kan bepalen of die 1600 of 950 wel terecht is...

EyesOnly

Een expert van de verzekering zal zeker op die 950 of hoger uitkomen!

Wendy

Ja daar heb je ook weer gelijk in...

yamf

pfff.. wat een gedoe! ik heb mijn WA gebeld.. ze kunnen niets doen voor mij!

Ik heb net mijjn auot verzekering alweer gebeld en ze gaan even met de garage
bellen om te vragen waarom het zoveel kost.. en het een en ander uitzoeken voor
mij.. en wordt nog terug gebeld! nou.. ik begin echt de hoop te verliezen! dit gaat me
gewoon veel centjes kosten!  l-

Timo Zuiderduin

ik vind de schade ook nogal hoog!
nieuwe bumper 400 euro, spuitwerk, 200 euro. (als het alleen bij de bumper gebleven is)

voor hun als garage kost dit veel minder.
als er een expert bij komt zorg dat je er zelf ook bij bent.

eigen risico van een leenwagen is inderdaad vrij hoog maar 950 euro vind ik toch wel wat overdreven.

en aangezien hun jou van tevoren nergens over ingelicht hebben dan hebben zij geen poot om op te staan. ze zijn namelijk verplicht om jou dat soort informatie van tevoren te geven. bij mijn garage zit er in de leenauto's altijd een kaart op het dashboard geplakt met daarin enkele kleine regels 9niet roken, eigen risico 450 etc.)
probeer het anders even bij een rechtswinkel, hun zouden je toch wel een goed advies moeten kunnen geven.

maar ik heb inderdaad het idee dat hun de boel buiten de verzekering om proberen te regelen. neem hier geen genoegen mee!!
vraag ze om een taxatieraport en een bewijs dat hun verzekering ermee bezig is. eventueel kan je vragen bij wie ze verzekerd zijn en dan die verzekering opbellen om te vragen voor opheldering.
je WA aanspreken heeft in dit geval voor zover ik weet geen nut.

yamf

ja.. nou.. er was dus geen enkele uitleg of wat dan nog.. hij gaf mij alleen de
auto sleutel en dat was het! nog geen eens Auto papieren..

Ik laat me niet zo makkelijk kaal plukken! ik gaa eerst alle middelen die ik maar kan
vinden gebruiken en daarna zie ik wel verder! 950 euro vind ik een grof bedrag om te
betalen! ik heb de schade gemaakt.. klopt.. en ik wil best wel ervoor betalen maar het moet
wel redelijk zijn anders betaal ik niet! of iig niet makkelijk!  >:(

Nils

Ik las dat je een rechtsbijstandverzekering hebt, maar wat zeggen die ervan dan?

yamf

Nou.. ik heb nog niet gebeld met hun.. ik wacht nog op de Pre-forma om het allemaal
op papier te zetten.. mijn rechtsbijstand werkt nl alleen als je een brief schrijft, bellen
heeft geen nut.. :? ik wach dan nog even af!

GVR

Alvast succes.

yamf

Precies.. ik ben al begonnen.. het wordt een lang verhaal!  Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev