Advertenties


Hoe spijltjes in voorbumper monteren

Gestart door arjanvdh, 4 oktober 2005, 21:25:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjanvdh

Ik had een vraag hoe dat sommige van jullie de spijltjes in de voorbumper vast hebben gemaakt? heb je dan gaatjes door de bumper gemaakt en hoe dan vast gezet.
ik wil dat mischien ook doen want ik vind het er egt mooi uit zien.

zou ook iemand me kunnen vertellen van wat voor materiaal de pijpjes zijn(ik gok RVS) en is het pijp of vol materiaal? en hoeveel hebben jullie ongeveer betaald voor de spijltjes.


wess



arjanvdh

haha zo blijkt dat veel mensen het willen weten. dus graag reactie van iemand die het weet. zou helemaal geweldig zijn als iemand ook foto's heeft van hoe ze gemonteerd worden.

bas1984

dadelijk rijd hier iedereen mee rond... dan is het niemeer mooi  :angel:

arjanvdh

dan mail het mij maar  :)
dan doet niet iedereen het na hoor :angel:

Edgar

Bij deze zodat het voor iedereen te doen is.

Spijltjes kun je van verschillende materialen krijgen. Is even zoeken waar je alles precies kan krijgen maar ik zou zeggen kijk eens goed om je heen waar je spijltjes zoal tegenkomt en probeer dan de leverancier te achterhalen. Mijn spijltjes bijvoorbeeld zijn RVS leidingen van een reinigings installatie in de vleesindustrie. Deze heb ik gepolijst tot ik er gek van werd, maar het resultaat mag er zijn. Ik weet dat Berry ook spijltjes heeft alleen dan chromen van een designradiator.

De montage is heel simpel.

Je hebt een randje nodig waar je gaatjes in kan boren zodat je spijltjes er doorheen kunnen. Dit zorgvuldig afmeten en netjes boren (begin met een klein boortje en dan langzaam aan steeds groter op die manier kun je het gaatje nog een beetje "verschuiven"). De spijltje zaag je op maat ongeveer 2cm langer als dat het gat is waar je het in gaat monteren, zodat het achter de zojuist geboorde gaatjes een cm er doorheen steekt aan weerszijden. De spijltjes kun je dan gewoon vastkitten met ruitenkit. En zo heb je spijltjes gemonteerd in je bumper/grille of waar dan ook jou het leuk lijkt.

berry_p

tja, zo ongeveer moet het lukken. ;)

mijn foto's komen ooit nog wel een keer.
zodra alles gespoten is.

peterachterop

jullie mogen mij ook mailen of pm en.

Ik heb de voorbumper al bewerkt en zal binnenkort de achterkant aanpakken.


peterachterop

he luitjes ik zie net op de site van dolf van eijk dat ze daar sets leveren van gepolijste spijlen.

EXTRIEUR STYLING 



Produkten index   Spoilerstangenset
Merk   DVE-Line
Opmerking   Leverbaar voor alle spoilertypen
Uitvoering   9-Delige gepolijste spoilerstangenset incl. montagekit
Prijs   ? 59,95 


Edgar

?60,-

Das niet niks. Voor gepolijst RVS ik kan er ook aan komen dus als er mensen zijn die nog willen hebben PM me maar. Diverse maten 6/8/10/12 mm.

Voor een iets zachter prijsje zonder kit dat wel, maar neem aan dat iedereen we kit heeft liggen thuis. In elke gewenste lengte leverbaar.

arjanvdhorst

Citaat van: peterachterop op  4 oktober 2005, 23:25:52
jullie mogen mij ook mailen of pm en.

Ik heb de voorbumper al bewerkt en zal binnenkort de achterkant aanpakken.


Citaat van: peterachterop op  4 oktober 2005, 23:25:52
jullie mogen mij ook mailen of pm en.

Ik heb de voorbumper al bewerkt en zal binnenkort de achterkant aanpakken.



Je mailen gaat een btje moeilijk als je je e-mailadres op verbergen hebt staan en pm sturen weet ik niet hoe dat moet maar heb jij het ook op die zelfde manier gedaan door gaatjes te boren en de spijltjes erdoorheen en dan vast kitten of op een andere manier?
en welke diameter spijltjes heb jij?

berry_p

Citaat van: peterachterop op  4 oktober 2005, 23:25:52
en zal binnenkort de achterkant aanpakken.

hmm, wat ben je van plan?
hopelijk niet het zelfde als dat ik gedaan heb.

Edgar


EbOoZ

Ja inderdaad ;D.
Lekker wazig zootje allemaal :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev