Advertenties

Hoe spijltjes in voorbumper monteren

Gestart door arjanvdh, 4 oktober 2005, 21:25:40

Vorige topic - Volgende topic

berry_p

nee. :)
ik hoop dat ik de enige blijf zoals ik nu de achterbumper heb.

foto's verschijnen wel een keer als de achterbumper gespoten is.

Timo Zuiderduin

misschien nog een leuk idee voor mensen die van spijltjes en Neon houden,...

er zijn ook staven te kopen van een soort van plexiglas die licht geleiden,.. als je deze in je bumper steekt net als de spijlen en dan aan weerszijden een lampje erop/in zet krijg je een heel erg apart effect!!
en 1 ding weet je zeker, je bent wel origineel!!

wat ik bedoel maar heb dit zelf toen ik eevalt moeilijk uit te leggen n klein manneke was ooit eens gemaakt als een soort van lichtzwaard, vandaar dat ik weet dat het mogelijk is!

ik heb er zelf ff over zitten denken om dit in mijn voorbumper te gaan zetten alleen ontbreekt het voorlopig even aan tijd en zin.
ik zal kijken of ik eens een voorbeeldje kan vinden wat ik precies bedoel!!

Edgar

Ik ben daar toen mee bezig geweest om zoiets te maken. Had de LEDjes alles in huis. Ben er alleen nooit meer mee verder gegaan. Waarom weet ik niet. Maar is inderdaad een origineel en leuk idee. Misschien ook leuk als rooster over een versterker.

Timo Zuiderduin

Citaat van: Edgar op  5 oktober 2005, 22:50:34
Ik ben daar toen mee bezig geweest om zoiets te maken. Had de LEDjes alles in huis. Ben er alleen nooit meer mee verder gegaan. Waarom weet ik niet. Maar is inderdaad een origineel en leuk idee. Misschien ook leuk als rooster over een versterker.

dat bedoel ik :D

Edgar

Maar is inderdaad te doen en voor weinig geld heb je wat leuks. Ik had het op batterijen gedaan toen met een simpel schakelaartje en een weerstandje PLexiglas spijltje en daar een gaatje in geboord op de uiteindes hier een LEDje in gedrukt en stroom erop gaf best een leuk effect. Heb alleen nooit het waterdicht verhaal uitgedacht en zodoende de boel aan de kant gezet, maar voor in de audio instaal is het een mooie en originele opwaardering

peterachterop

@arjan vd horst mijn email adres is niet afgeschermd hoor (thelowrider_2@hotmail.com).
En een pm versturen doe je door op deze afbeelding te klikken.

Tuned

mmm had ook een idee voor de achter bumper
omdat ik een L+R systeem heb dacht ik van een half boogje naast de uitlaat en dan 3 of 4 spijlen..

peterachterop

Meer zeg ik niet... ;)

arjanvdh

weet iemand mischien waar je van die staven plexiglas kan halen en hoe duur dat ongeveer zal zijn. is mischien wel iets. of anders ergens in de auto.

Edgar

berry_p

Citaat van: Remko de W. op  5 oktober 2005, 20:44:40
jaah, en meetings bezoeken met de wagen van je pa... ;D

nou dat zal niet gebeuren. :)
maar voor nu hou ik het nog even voor mijzelf

Robin

wij zijn nieuwsgierig  ;) :D

Zit zelf ook met het spijltjes idee maar het polijsten staat me nog een beetje tegen  :o

Edgar

Polijsten valt reuze mee. Met scotch brite (zo heet het geloof ik) en een speciale RVS glanspasta is het zo gedaan en het is rond dus zeer makkelijk om te doen geen stomme hoekjes e.d.

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev