Advertenties

Racegaas plaatsen in grille

Gestart door Hurricane, 3 september 2005, 20:58:43

Vorige topic - Volgende topic

Hurricane

Hoi ik heb wat racegaas geplaatst bij mijn voorbumper.
Redelijk tot goed gelukt, dus ik dacht kan ook nog wel bij de grille doen.
Alleen krijg ik dit niet lekker voor elkaar hoor. Met de FAQ doe ik niet zoveel,
misschien hebben jullie nog wat tips of wat betere fotos ervan.
Het gaat trouwens om een coupe phase II.

bas1984

kan je de gaatjes nie gebruiken waar nu orginele grill aan vast zit.....

zou je eventueel schoefjes met schijfjes erachter dooe je gaas kunnen steken maja kan zelf nu ff nie kijke is een beetje donker buiten ::)

enals dat nie gaat gewoon ruitenkit gebruiken...... gaas aan achterkant goed kitten en ff iets op maken dat het gaas op de plek houd..... en dat gaat nie meer los ;D

Hurricane

nou het zou niet echt gaan om het vast zetten meer over het model maken, het loopt namelijk nogal naar binnen toe en heb het gevoel dat ik het niet goed kan afwerken en maken. Dat gaas kan je eigenlijk ook niet echt buigen 1x a 2x en te ver dan breekt het kwam ik achter. En als ik wat fotos van de rest zie dan lijkt het allemaal er heel strak in te zitten. Maar nu lijkt het me een beetje een onmogelijke opgave of ik zie het truckje niet.

Michel Cijs

de beschrijving in de FAQ is idd beschreven voor de phase 1

maar ff off topic, is de auto op je avantar jouw auto?? zo ja volgens mij is het dan een ex-clublid en zelfs bestuurslid auto ;)  :D

Stefan

Ik dacht ook al de auto van Angelique (toch?) te herkennnen idd...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Denk dat Michel de (oude) auto van Remco bedoeld, maar dat is deze niet, er was idd wel iemand met het zelfde neusje (frontlip, booskijkers)  ;)

Jeroen

Om het off topic maar even af te kappen.

Het is de oude auto van Angelique, de avatar is ook van haar en staat op de server van onze site is daarom zo te gebruiken.

Elke geregistreerde forum bezoeker heeft de mogelijkheid om een avatar (foto bij je naam) te plaatsen.
Je kunt hiervoor kiezen uit de lijst die je vind bij het instellen van je profiel.
In deze lijst vind je een aantal cartoons die je vrij kunt gebruiken maar ook foto's van M?ganes.
Deze kun je niet gebruiken, die zijn van leden van het forum.

Dus Hurricane, gaarne een andere avatar nemen.

Hurricane

OH nee ik gebruikte dit plaatje alleen ff om te laten zien dat het eigenlijk om deze ging.
Heb deze uitvoering ook zelfde kleur enzo alleen zonder booskijkers en frontlip.

Hurricane

Heeft misschien iemand nog tips dan omdit in de grille te krijgen of zijn er mensen die dit al hebben in een phase II, anders zou ik hier graag mee in contact komen en fotos van zien.

Joost-cabrio

ik heb het ook al eens gehad gewoon race gaas in mijn grill dus een fase 2 alleen was het niet mijn smaak werd te kaal vond ik moest wat zwarts in zitten.
maar ik het gewoon de zwarte honingraad er afgehaald en toen voorzichtig dat gaas passend gemaakt voor dat crome geraamte.
end at ging super en hij zat er eingelijk al vast in dus evt ff tegen aan kitten en klaar.

Hurricane

Jah daar zat ik ook al aan te denken inderdaad. En die dingen zijn volgens mijn toch niet echt duur.
En de stukken die ik heb over gehouden van de bumper passen denk ik wel precies daar in.
Dan zal ik het morgen eens gaan proberen.

Joost-cabrio

als je wil kan ik morgen evt wel ff 2 fototjes maken van de grill en van het stukie gaas dan zie je hoe ikd at heb gedaan, want volgens mij heb ikd at gaas nog liggen voor het geval dat, ik me nog een bedacht

Hurricane

Jah is goed je mag ze naar mijn mailen ook hoor, verder heb ik al wel wat gezien over jouw cabrio, moet zeggen dat je alles wel goed gedaan hebt. Je hebt een mooie bak gemaakt, het is ook wel mooi om te zien dat je dezelfde kleur hebt. Ik ben ook nog van plan om wat handgrepen enzo te spuiten maar moet nog ff kijken hoe dat het beste kan gaan doen met de verf enzo. Kweet niet of dat ik hier een spuitbus kan laten maken met de goede kleur want het schadebedrijf zit op de hoek, anders moet ik ff de brushset van mijn neef gaan lenen kweet niet of jij hier ook ervaring mee hebt?

Joost-cabrio

:laugh: niet zelf spuiten  :P
tenminste dat denk ik, want volgens mij krijg je het lang niet zo mooi als een schade herstel bedrijf om dat je met die gaatjes zit in de handvaten, en dat is bij mij weg gewerkt met spuit plameur, en bij mij zie je helemaal geen kleur verschil.
vanavond mail ik ze ff door

mvg

Joost-cabrio

hierbij hoe mijn gaas er uit zag

dit is dus het fijnste gaas.
en zo ziet het er ongeveer uit, maar dan heb ik hem er voor gehouden

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev