Advertenties

Racegaas plaatsen in grille

Gestart door Hurricane, 3 september 2005, 20:58:43

Vorige topic - Volgende topic

Hurricane

nou mijn gaas zit ervoor hoor, Tis nog best goed gelukt alleen het probleem was toch een beetje het vastmaken.
Het kitten of lijmen vond ik toch niet zo mooi. Dus heb ik ze maar vast gezet met 2 dunne tyreps
van een afstandje valt dat helemaal niet op alleen pas als je er dichtbij staat en het is toch iets mooier als dat met lijm hoor want dat stond niet mooi en zat niet eens goed vast.

edit//// hierbij nog even wat pics ervan.

Hurricane

bateleonus

zojuist ff langs automat geweest. haal ik een stuk gaas van 1m bij 30cm

past gewoon op een paar cm na net niet en dat wil ik niet. dus ik vraag of ze ook andere maten hebben. blijkt dat ze geen maten hebben van 110 bij 30

alleen met lengte van 20 of 25 cm.....past dus net niet .....weet iemand waar ik groetere maten gaas kan halen?????? 

Timo Zuiderduin

ligt eraan hoe ver je wilt rijden!
volgens mij hebben de meeste autostyle dealers dit soort gaas wel liggen.
halfords of iets dergelijks heeft het ook weleens.

ik zie net op de site van autostyle dat ze in ieder geval tot de 148 cm gaan.
alleen ff een autostyle dealer zoeken dus!!

Edgar

Ik heb ook nog een dicht stukje kwalitijdsgaas liggen dus niet die dunne troep die je zo breekt. Zal even meten hoe lang e.d.

peterachterop

@bateleonus.

oik weet niet waar je vandaan komt maar nl power in zwolle heeft ook groote maten tot 1 m 50 volgens mij.

bateleonus

ik kom uit brabant...omgeving Cuijk en Nijmegen

Halfords had geen gaas meer.. kheb nu via totaltuning.nl  (tip!)  gaas geregeld. van 125 bij 30 cm
dit moet genoeg zijn voor de voorbumper.  en als dat bevalt dan koop ik er nog 1 bij voor de gril

komt allemaal goed ;)

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev