Advertenties


problemen met carkit

Gestart door Triggerhappy, 22 december 2021, 17:48:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Triggerhappy

Dag allemaal,
Kent iemand het probleem met Rlink2 dat de telefoonverbinding niet goed werkt? ik hoor de ander niet, en de ander hoort mij heel zacht en vervormd. ook de knop om gesprekken aan te nemen of af te breken op het stuur reageert uberhaupt nergens op...
Het resetten van de telefoonverbinding heeft niet geholpen, een Rlink reset (8 sec uit aan toets) ook niet.
De verbinding met Rlink in de Trophy doet het wel naar behoren.
Iemand een idee?

mark29

Ik zou eens informeren of je de allernieuwste software update hebt, anders updaten.
Dan pas gaan kijken of er klachten terug komen. Vaak verdwenen veel vreemde klachten na een update.

Triggerhappy

Een tijdje terug is de auto wel in de garage geweest voor wat software dingetjes.. het zou best kunnen dat het sinds dien is ontstaan.. ik gebruik de carkit niet dagelijks.

i2paq

Misschien helpt een reset naar fabrieks-instellingen?
Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

Triggerhappy

Ja dat overweeg ik nog... maar moet ik alles weer opnieuw in gaan stellen.. daar heb ik minder trek in.. ik zal eerst maar eens een afspraak maken volgend jaar bij de dealer om e.e.a. uit te laten zoeken, ik heb het vermoeden dat het probleem daar ook is ontstaan sinds het laatste bezoek 8)7

Triggerhappy

Inmiddels bij de garage geweest.. conclusie, stuk... nieuwe radio erin maar Renault doet moeilijk over de garantieclaim omdat er V9 op stond terwijl die daar officieel niet op ondersteund wordt...

Op de nieuwe radio is wederom V7 geinstalleerd. Terwijl ik overal op internet tegen kom dat zodra er een nieuwe wordt geplaatst er altijd V9 op staat.... de hardware die nu geplaatst is voor mijn auto zou echter niet hoger gaan dan V7 wordt beweerd.. hoe kan het dan dat ik van anderen allemaal lees dat ze V9 krijgen ongeacht de leeftijd van de auto???

Iemand hier ervaring mee??

Francois

Ik heb dit ook gehad na een update van v9.
Via een speciaal programma een bestand eroverheen gedraaid speciaal voor de audio en probleem was opgelost

Felix

@Triggerhappy Toevallig kwam ik deze post tegen op het Russische drive.ru
Ik denk dat het wel de moeite waard is om te lezen voor je, ik heb het nog niet aandachtig gelezen dus kan je even geen advies geven ;)

(even door google translate halen)

Triggerhappy

Citaat van: Francois op 17 februari 2022, 19:56:46
Ik heb dit ook gehad na een update van v9.
Via een speciaal programma een bestand eroverheen gedraaid speciaal voor de audio en probleem was opgelost

Je hebt wat ook gehad? geen geluid uit de carkit en dat degene die je belt jou ook niet kan horen? En dat na V9 geinstalleerd te hebben?
Heb je het zelf opgelost met dat "speciale programma"? Vertel me meer :-)

@Felix,
Zojuist even doorgekeken, niet heel veel nieuws voor me. Ik ben nu vooral benieuwd of er meer mensen zijn die een nieuwe radio hebben gekregen en of daar dan wel V9 op staat of dat ze die ook naar V7 hebben teruggezet..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev