Advertenties


Nieuwste kaarten R-link 2?

Gestart door ROBIN GT, 15 juli 2020, 17:03:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ROBIN GT


Vergeef me als ik met m'n neus kijk, maar klopt het dat de jongste kaarten voor R-link2 nog steeds 2019_06 zijn?

Megane lV GT 205

knight-rider

Inderdaad, zag het gisteren ook dat er weer "nieuwe kaarten" zijn.

Maar ik heb die update eerder dit jaar (eind februari denk ik) al gedaan, en dat was ook al 2019_06 ...

R.J. Mulder

Bij mij als ik kaarten update blijven ze daarna opnieuw aangeboden worden. altijd al gehad maar geen idee waarom.
ik mag me gaan storten op t verlengen van tom tom traffic en live service. heb op t forum al gelezen dat t een hele toer is.

Laantje

Nieuwe kaarten zijn beschikbaar! 12-2019
Groeten Laantje


Megane HB Bose 130TCE
Bouwjaar:2017
In bezit sinds:10-2020

RENAULT historie:Twingo 1 Air, Clio 2 1.4 , Clio 3GT 1.6, Clio 3RS 2.0 Gordini, Twingo 2 Dynamique

knight-rider

Bij mij staat die toch nog niet in de R-Link

knight-rider

Ik heb die 12-2019 nog altijd niet in mijn r-link staan.
Nog iemand met dit probleem?


Het valt mij op dat in dit forumonderdeel van de Megane 4 heel weinig berichten gepost worden, in de delen van de Megane 1, 2 en 3 word er meer gepost.
We zullen dit maar positief bekijken dat er weinig problemen zijn zeker?

mark29

Ja en facebook generatie, en zowiezo is dit forum nou ook niet zo heel levendig.

Abdelitto

@mark29

Het is inderdaad erg stilletjes hier ja.

Mijn overstap gaat van de Megane naar de Captur 2 die rond Mei in mijn ontvangt moeten zijn en had me alvast aangemeld op een andere Renault forum, daar is het voor alle modellen maar is het wel levendiger en veel nuttige informatie.

knight-rider

@mark29
Ja, facebook heeft inderdaad veel forums kapot gemaakt. Er zijn er al veel verdwenen waar ik lid van was.
En ja, het is hier altijd al een rustig forum geweest, maar het valt nu wel op dat het Megane 4 gedeelte echt wel heel stil is de laatste maanden.
Bij de delen voor de oudere megane generaties is er dan toch wel nog wat meer leven.

@Abdelitto
Ik zit ook nog op een ander renaultforum, maar ook daar is het toch wel heel rustig. Toch zeker wat betreft de Megane 4.

ROBIN GT


Beetje late reactie maar ik dacht , ik zal ook eens kijken en zag idd de 12/2019 aangeboden worden.
Staat nu op de stick, alleen ff een ritje plannen die lang genoeg is om de boel in het systeem te krijgen.
Megane lV GT 205

knight-rider

Raar, ik krijg die nieuwste kaarten dus niet te zien

ROBIN GT


Nu nog steeds niet???
Maf toch...
Megane lV GT 205

ordelmania

#12
Verleden jaar (2020) auto naar de garage gehad voor garantiewerk, is meteen alles gratis geüpdatet.
Niet om gevraagd maar dat deden ze altijd als de auto nog geen 3 jaar oud was.
Echter de standaard navigatie nooit gebruikt en eigenlijk ook niet gekeken of het van 2019 was
Ik sluit de gsm aan en gebruik Androidauto en dan google maps.
Komt helemaal op het scherm en ben er super tevreden mee en kost niks.
En of ze dan kunnen zien waar ik geweest ben en wat ik allemaal doe daar lig ik niet wakker van.

Een tevreden renault rijder.

knight-rider

Citaat van: ROBIN GT op 22 maart 2021, 15:08:43
Nu nog steeds niet???
Maf toch...
Inderdaad, ik weet dat ik ondertussen geen gratis kaartupdates meer heb en dat ik er dus voor moet betalen als ik de nieuwste versie van de kaart wil hebben. Maar ik krijg gewoon geen updates meer te zien  :? 8)7

MikeVV

Misschien beetje off topic maar kan er geen ander over vinden. Ik zie geen gebouwen als ik de navigatie aan heb? ook geen hoogte verschillen terwijl wel alles op On staat...
Ik heb het 1x heel even gezien en de volgende dag was het weer weg, is dit ene bekend iets?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev