Advertenties


Nieuwste kaarten R-link 2?

Gestart door ROBIN GT, 15 juli 2020, 17:03:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jaza1971

Via de R-link toolbox zie ik dat er een update beschikbaar is:

Kaart van Europa V2020.12
Release Store 2021.Q4

Mijn aanname is dat dit dan ook de meest recente versie is van de TomTom kaart voor R-Link 2
Renault Megane 4 Estate 1.3 Limited

R.J. Mulder

Kan ik ook ergens zien welke landen bij deze updates zitten? Ik heb nog EUROPA V2019.06 maar kwam gister tot de ontdekking dat ik geen kaart voor oa België en Frankrijk had terwijl ik net een rit naar Frankrijk had. Terwijl ik ooit een kaart update voor Europa heb gekocht en niet tegen hetzelfde aan wil lopen als ik hem nog eenmaal wil updaten.

knight-rider

Raar, in het kaartenpakket van Europa zitten toch alle landen van Europa?
Ik heb Frankrijk er toch bij.


Wat is momenteel eigenlijk de laatste versie van de kaarten voor de rlink?
Mijn laatste versie is "Kaart van Europa V2019.06(Release Store 2020.Q2)"
Daarna had ik geen mogelijkheid meer om nieuwe kaarten aan te kopen (gratis updates eindigden toen en kon geen updates aankomen), nu staat die mogelijkheid plots terug in de rlink (84,9 euro voor 12 maanden / 1 update).

R.J. Mulder

@knight-rider ja zou wel zo moeten zijn maar na nederland hielden de wegen en kaarten gewoon op Heb wel aantal andere europese landen, die zie ik als ik adres zoek en ga kijken in het landen-veldje... maar ik mis een hoop.
Ik kan proberen de installatie van kaart va neuropa er opnieuw overheen te gooien anders zou ik ook niet weten hoe dit op te lossen is.

R.J. Mulder

Dezelfde kaart van Europa weer op stickje gezet, in de auto ermee en weer installeren, duurde even dus een toeristisch rondje maar gaan rijden. Halverwege werd ineens de installatie geannuleerd, geen idee waarom en toen had ik helemaal geen enkele kaart meer. Weer opnieuw stickje er in, en na een tijdje installeren nu eindelijk wel alle kaarten. Die installaties lijken dus niet altijd vlekkeloos te gaan, maar het is gelukt...

Atzuuh

Iemand die anno september 2023 nog wel de optie heeft om zijn/haar map update service (MUS) te verlengen? Ik zie het het vierkantje abonnement verlengen er niet meer achter staan. De MUS is gister net verlopen. Ik kan echter nog wel de nieuwste kaart versie downloaden.

Maar wat ik graag wil is een nieuw jaar van de MUS.
Mégane IV Ph I - TCe 130 - Bose - Titanium Grey - (HB)

R.J. Mulder

Waar ik paar weken geleden enkel nog optie had om een kaart uit 2019 of 2020 te downloaden die ik al had staat er bij mij nu een MAP UPDATE SERVICE : EUROPE. Met een icoontje van winkelwagentje om te kopen. bedoel je die?

Atzuuh

Yes klopt. Nadat ik de laatste versie van de kaarten had gedownload op een stickje stond het winkelwagentje er weer bij.
Mégane IV Ph I - TCe 130 - Bose - Titanium Grey - (HB)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev