Advertenties


Wielbout dopje's

Gestart door A110, 18 juli 2018, 19:20:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

A110

Ik vond mijn wielbouten niet mooi staan bij mijn velgen. Ze waren zeer verroest en het zag er echt niet uit.
Maar om nu alle wielbouten te gaan vervangen zag ik ook niet echt zitten.

Gelukkig doen wij ook veel Peugeot in de werkplaats. En zodoende kwam ik op het idee om de plastic dopjes eroverheen te doen zoals Peugeot ook gebruikt.

Ik heb voor de zwarte versie gekozen. Ze hebben ook chromen dopjes maar ik ben niet zo van de blingbling.

Voor degene die ze ook wil bestellen hieronder de OEM nummers, zitten 2 stuks verpakt en zijn bij de Peugeot/Citroën dealer te bestellen of via de verkoopkanalen op het net.

Zwart = 16074052XT

Chroom = 1611818780

Gereedschap om de dopjes te verwijderen = 676305

Zonder dopje's


Met dopje's


Voorbeeld verwijder gereedschap


Gr. Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Abdelitto

dat is grappig. Mijn Megane is standaard meegekomen met een zwarte dopje om de schroefdoppen heen. Welliswaar niet helemaal bedekt zoals jij het besteld haar maar oogt veel mooier. Raar dat jij andere doppen hebt dan de mijne.

Hannibal_

2009 C70 2.4i Summum magic blue, calcite; 2017 Renault Megane platine gris; 1972 1800E 2.0E; Vespa ET4

Felix

Mooie oplossing zo. Welke maat zijn die bouten? 17 of 19mm?

mark29

Die nieuwere modelellen personenwagens hebben allemaal maat 17.

Roadkill (Michiel)

ESPEEDER 20 stks 17mm Wiel Moer Bout Hoofd Cover Cap Beschermende Bolt Caps Exterieur Decoratie Beschermen Bolt Velgen Zilver
http://s.aliexpress.com/JfM3qEf6?fromSns=Copy to Clipboard

Misschien is dit wat? Ze zijn er ook in glow in de dark te vinden, en zowel in 17,19 als 21mm
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev