Advertenties


Map versie 2016/12 in 2018

Gestart door haelewyn, 6 maart 2018, 04:36:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

haelewyn

Had al gedacht dat het Android was aan de hand van de groene mannetjes die je soms te zien krijgt.
Heeft er nog iemand hier ineens na de laatste update geen spraakbesturing meer ? Zal wel, vermoed ik.

marcelca

Iemand ervaring mee....

Mijn schoonouders espace een kaartupdate geven, update gedownload versie 2017-06, dat ging prima.

Alleen usb stick in de auto start ie niks op dus geen update, versie rlink is 2.2.18.590 ( dus dat is het probleem niet )

Mijn eigen megane zonder problemen geupdate

Hans 1982

Heb je je eigen update gebruikt of eerst de stick in hun auto gedaan en dan de update gedownload?

marcelca

Uiteraard het laatste, hun fingerprint van hun auto en toolbox liet ook espace zien dus hij heeft voor de juiste auto gedownload

mark29

Als je de stick erin doet, geef je hem wel de tijd om op te starten? We zien vaker dat het soms gewoon een paar minuten duurt, intussen heb je gewoon het gevoel dat het weer eens niet werkt namelijk. Dus stick erin, en wachten en dan ineens komt er een melding of je de update wilt doen.

marcelca

#80
Het is gelukt  :) :)

Probleem bleek de usb-stick, na nog een keer opnieuw downloaden liep die steeds vast in de download en foutmelding van toolbox.

Nieuwe 16gb stick gekocht en alles verliep gelijk vlekkeloos, downloaden ging snel en foutloos, hierna in de auto en 25min later stond de kaart erop

Kon ook niet moeilijk zijn want bij mijn megane ging het ook steeds goed met het updaten van mijn kaarten

cortrans

Citaat van: gjcvro op  7 maart 2018, 23:01:43
dream on.. alleen als het echt nodig is, of als de klant er om vraagt zodat er kosten geschreven kunnen worden.
Mijn auto was precies 2 jaar oud (en enkele dagen), toen hij geleverd werd. Ik had gevraagd of ze alle updates wilden doen voor aflevering.
Dit waren ze echter vergeten. Bij navraag is dit alsnog gratis gedaan (ik heb er nog 2 jaar garantie op), echter omdat de dealer waar de auto gekocht is in Purmerend zit, vroeg ik of dit ook bij de dealer in Heemskerk kon (is hier vlakbij), maar die zij dat er maar 2 jaar garantie op zit, en die R-link update dus betaald moest worden!!!!!!!!
Toch maar even snel naar Purmerend gereden ervoor o-)
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

cortrans

Citaat van: lando1971 op 15 maart 2018, 11:23:36
Overigens zijn er nieuwe kaarten te downloaden in de R Link store.  versie 2017/06
Ben benieuwd
Vreemd........ Bij mij staat kaart 2015.06 er al op, en in de R-link store staat hij nog steeds als update......

Als ik die opnieuw download in de R-link geeft hij wel aan dat de update geslaagd is......... l-
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

cortrans

Wat ik ook heel gek vind, is dat ik op mijn R-link in de auto niet kan inloggen in de R-link store (deze is grijs...)
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

haelewyn

#84
Staat de app 'R Link store' wel in je bestanden in de RLink2 ? Zonder de app kan je het ook niet (of misschien de juiste versie)..
Ook is je abonnement op R Link Store beperkt in tijd. Dat kan je zien in je eigen pagina op de R Link store op internet (Mijn producten). Is het al vervallen ? 


Kan je zien of je dataverbinding werkt ? Ergens in het menu staat er daar wel iets over. Of : ontvang je verkeersinformatie : dan heb je al zeker verbinding.
Ik vermoed dat je 'gratis periode' voor de diensten als verkeersinformatie en de shop voorbij is.

cortrans

Als ik op "verbinden" druk dan geeft hij een storing
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)


AJGT

Citaat van: cortrans op 18 juni 2018, 19:24:14
Als ik op "verbinden" druk dan geeft hij een storing


ik heb op een ander fora gevraagd en hier zegt iemand het volgende:

"Ziet eruit alsof de simkaart ontbreekt of is uitgeschakeld. Even langs de dealer."

Abdelitto

#88
Misschien omdat er pas een update voor RLinke store is uitgebracht. Ik logde vandaag in mijn RLink Store en kwam gelijk een popup dat er een Rlink Update beschikbaar was, ik checken en gaat om de Rlink Store. Misschien is dat het wel.



Of je Service Internet is verlopen in je abonnement pakket.

knight-rider

Hier geen enkele melding van een update.

Heb enkele dagen terug wel een mail gekregen ivm een update van het multimediasysteem.

Dit is de link in de mail: https://www.renault-multimedia.com/be_NL/r-link2/upgrade

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev