Advertenties

ruiten blinderen

Gestart door bas1984, 8 augustus 2005, 21:28:01

Vorige topic - Volgende topic

bas1984

tsja heb je dat weer......... raambanden...

de ene zeg mag nie verder dan je zonneklep uitsteken de andere zegt hij mag maar 20 cm zijn.... de ene zegt weer dit en de andere weer dat.....

volgens mij is hier ook nie egt een wet voor zoals het nu voor ruitenblinderen wel is

sjender

Je ziet sommige gasten weleens voorbij rijden met nagenoeg zwarte ruiten, ik snap niet dat die gaste ndoor de APK komen.

bas1984

Citaat van: Remko de W. op 15 augustus 2005, 12:48:02
Citaat van: bas1984 op 14 augustus 2005, 18:12:14

de ene zeg mag nie verder dan je zonneklep uitsteken de andere zegt hij mag maar 20 cm zijn.... de ene zegt weer dit en de andere weer dat.....

volgens mij is hier ook nie egt een wet voor zoals het nu voor ruitenblinderen wel is

volgens mij is er wel een wet voor... :police:

en die zegt dat je niks op je ruiten mag plakken,
maar als je hem tot onderkant zonneklep houdt is het voor de apk geen probleem... O0

oh... had nie begrepen dat daar ook een wet voor was gemaakt zoals het zelfde voor je ruiten te blinderen

bas1984

Citaat van: Remko de W. op 15 augustus 2005, 19:09:17
Citaat van: bas1984 op 15 augustus 2005, 17:19:20

maar als je hem tot onderkant zonneklep houdt is het voor de apk geen probleem... O0

oh... had nie begrepen dat daar ook een wet voor was gemaakt zoals het zelfde voor je ruiten te blinderen

dat is toch het blinderen van je voorruit, alleen niet helemaal...

kaaalopt

Bartjuhh

Tja t leek mij ook een vorm van een stuk van je raam blinderen, naja we nemen de gok maar  >:D de apk is dus geen probleem als ik hem maar niet verder dan mijn klep laat komen  ;D

Stefan

da's dus niet zo heeeeel ver ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

coupe-monte-carlo

Citaat van: bas1984 op 15 augustus 2005, 20:03:25
Citaat van: Remko de W. op 15 augustus 2005, 19:09:17
Citaat van: bas1984 op 15 augustus 2005, 17:19:20

dat is toch het blinderen van je voorruit, alleen niet helemaal...

kaaalopt

de politie zei tegen mij: als je er maar doorheen kunt kijken, mag het
aantal cm geen id..
een gestrande rijinstructeur vertelde mij over een nieuwe wet van max. 8 cm

Stefan

zo zie je maar weer hoe lekker duidelijk en goed te volgen deze richtlijnen/wetten allemaal zijn.
Dus heb ik maar besloten om lekker te doen wat ik zelf mooi vond en dan zie ik wel weer........ ;D ;)
ik heb overigens nog nooit problemen gehad mbt mijn zonneband/donkere ramen, etc. (afkloppen!)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennizz

ik heb ook mijn ramen zelf geblindeerd...voorportierruiten en zijachterraampjes, dat is goed gelukt alleen het achterraam was geen beginnen aan dus laat ik over een paar weken doen hehe maar nu komt er bij mijn linkse en rechtse voorraam precies opdezelfde lijn zeg maar...raakt de blindering beschadigt...misschien zit er iets in de deuren ofzo?? weet iemand hier meer van of ben ik de enigste die dat heeft?

Bob

Denizz,

Probeer a.u.b. hollandse zinnen te maken met hoofdletters en punten. Dat leest iets prettiger  ;)

Maar om terug te komen op je vraag. Waarschijnlijk moet je je rubbers even goed schoonmaken. Als daar vuil tussen zit geeft dat krassen.

Sterkte ermee.

Ferdi

Citaat van: Bob op 13 september 2005, 16:48:06
Denizz,

Probeer a.u.b. hollandse zinnen te maken met hoofdletters en punten. Dat leest iets prettiger? ;)

Ik heb erger gezien hoor  :-\

Dennizz

Bedankt voor de tip, en sorry zal er rekening mee houden. Maar in ieder geval bedankt!  ;D

Reinier Goorden

Raamband zit erop hoor. idd ? 20 en keurig geplakt :D

sebastiaan

Citaat van: Reinier op 15 september 2005, 23:46:01
Raamband zit erop hoor. idd € 20 en keurig geplakt :D

idem ook het bedrag zelfs :)

bas1984

raamband wil ik ook nog.....

weet alleen nog nie wat ik erop wil

hoe dik is jullie raamband dan?

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev