Advertenties

ruiten blinderen

Gestart door bas1984, 8 augustus 2005, 21:28:01

Vorige topic - Volgende topic

Decepticon#1

Nah super,

und wo in die N?he der Grenze wohnst du? (blauw maandag Duits gestudeerd  :)) Want dat klinkt wel interessant!

Peter

bas1984

Citaat van: Thijs_th op 10 augustus 2005, 01:04:55
ik woon dicht bij de duitse grens en ik heb gehoord dat het daar veeeeel goedkoper is....

ken er al 1 die het voor 70 euries doet en dat voor de achterruit en de achterzijruitjes

woon ook bij de duitste grens.... eens daar wat bedrijven informeren

Thijs_th

Citaat van: Decepticon#1 op 10 augustus 2005, 04:01:06
Nah super,

und wo in die N?he der Grenze wohnst du? (blauw maandag Duits gestudeerd :)) Want dat klinkt wel interessant!

Peter

hhhmmm? du schones puppe? wilst du wissen wo ich wohn??? ? ;D? ich? wohn in Winterwijk in die nahe von Meddo see? :)

hhmm mijn duits is niet zo goed   :-[  slecht geluisterd op school ;D

bas1984

Citaat van: Thijs_th op 11 augustus 2005, 19:39:38
Citaat van: Decepticon#1 op 10 augustus 2005, 04:01:06
Nah super,

und wo in die N?he der Grenze wohnst du? (blauw maandag Duits gestudeerd :)) Want dat klinkt wel interessant!

Peter

hhhmmm? du schones puppe? wilst du wissen wo ich wohn??? ? ;D? ich? wohn in Winterwijk in die nahe von Meddo see? :)

hhmm mijn duits is niet zo goed?  :-[? slecht geluisterd op school ;D

ik woon ins zuude.... duits zuigt

Decepticon#1

Prachtige taal man!  :) Also Winterswijk. @Thijs: Maar heb jij je ramen daar ook laten doen of ga je dat doen? ???

Greetz,

Peter

Thijs_th

Citaat van: Decepticon#1 op 12 augustus 2005, 13:16:06
Prachtige taal man!? :) Also Winterswijk. @Thijs: Maar heb jij je ramen daar ook laten doen of ga je dat doen? ???

Greetz,

Peter

laat ik nog doen :)

Arno

Kent niemand een kennisjes ofzo die het kan doen voor een mooi prijsje ;)

Omgeving noord brabant :P

wessel

ikheb mijn ramen laten vblinderen met 2 kleuren folie bij klaasen windom film voor 340,- met zonneband in kleur :D

Bartjuhh

is het plakken van een zonneband niet simpel om zelf te doen? of raad je het aan om te laten doen? 1 zon strip lijkt me niet erg lastig, en dan nog een vraagje over die zonneband, mag dat wel eigenlijk? is het geen belemmering van het zicht op je voorruit? O0

Stefan

Zonneband mag wel, maar hij mag niet lager dan de onderkant van je zonneklep.
Dus: klap je zonneklep uit, tot de onderkant hiervan mag je een zonneband plakken, oftewel niet ver ;)
Bij mij steekt hij er een heel end onder vandaan, ik heb er nog nooit wat van gehoord, maar misschien heb ik mazzel ofzo....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Reinier Goorden

De zonneband is die ook gemakkelijk aan de binnenkant te plakken? Aangezien je spiegel dan in de weg zit. Laten doen is miss dan een betere optie ???

Stefan

Aan de binnenkant is eigenlijk wel het mooiste, hij blijft dan langer mooi.
idd zit dan het ophangpunt van je speigel in de weg, dat moet dan netjes eruit gesneden worden, later zie je daar niks meer van als je het maar netjes doet.
Ik zou het laten doen allemaal, alles is een vak opzich en laat het dan lekker doen door diegene die er goed in schijnt te zijn

Reinier Goorden

Precies, zal klaassen windowfilm eens een mailtje sturen. Als zij hem aan de binnenkant kunnen plakken kan de clubsticker ook mooi blijven zitten ;D Wat denk je dat dat ongeveer zal kosten? Weet ik vast wat ik kan verwachten en of ze er een redelijke prijs voor rekenen. :P

Stefan

een zonneband kost idd zo'n 20 ? 25 euri
Meer mag het niet kosten ;)

Reinier Goorden

Heb vanmorgen een mailtje weggedaan, zal het van de week wel horen.
Vast bedankt heren :D

EhPortal 1.39.5 © 2025, WebDev