Advertenties


ruiten blinderen

Gestart door bas1984, 8 augustus 2005, 21:28:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bas1984

aangezien ik over een hele tijd me ruitjes achter wil laten blinderen...... voor de gene die nie kunnen tellen dat zijn 2 stuks  ;D
heb ik eens wat navraag gedaan wat me dat gaat kosten ongeveer en dan praat ik over 35 % zoiets....

kreeg een mailtje van een bedrijf hier uit de buurt en die deden het voor 199 ex btw ( ff rekenen 199/100= 1.99.......1.99x19%btw =37.81   en dan de som 199+37.81= 236.81  ronden wij af na 240 euroopa's)
ze blinderen daar alleen maar met Sl-llumar-Sungard en suntek films met certificaat en 5 jaar garantie.

want vinden jullie van deze prijs?
wat hebben jullie er voor betaald ongeveer?

mzzl bas

Reinier Goorden

 :o Das nie misselijk
Kijk eens op www.klaassenwindowfilm.nl
Ik heb hier in de buurt al enkele auto's zien rijden met hun folie op de ruiten, het ziet er superstrak uit. Vooral de 2kleurenfolie.

bas1984

Citaat van: Reinier op  8 augustus 2005, 21:30:19
:o Das nie misselijk
Kijk eens op www.klaassenwindowfilm.nl


dit kan ik op 2 manieren opvatten......

WOW  ..... das goedkoop.....

OF

WOW.... jij laat je naaien waar je bij staat

Reinier Goorden

Het laatste denk ik, bij klaassen 1 puntraam 30 europaas
Als het doorgaat voor een puntraam ??? ???

bas1984

Citaat van: Reinier op  8 augustus 2005, 21:32:06
Het laatste denk ik, bij klaassen 1 puntraam 30 europaas
Als het doorgaat voor een puntraam ??? ???


net ff gekeken achterraam 150 plus 2 keer puntraam is dan samen 210 euro....
verschil van 26 euro....

en ze zitten in oosterhout.....en bedrijfje wat ik had zit hier 10 km verder....

dus dan vind ik het die 26 euro nie waard snappie

Reinier Goorden

Ja maar nu heb je het over DRIE ramen waarvan 1 RUIT :)
En ik kan wel tellen

bas1984

Citaat van: Reinier op  8 augustus 2005, 21:36:08
Ja maar nu heb je het over DRIE ramen waarvan 1 RUIT :)
En ik kan wel tellen


dit gaat me te ver.... klopt toch wat ik zeg... achterruit is 150 en 2 zijraampjes 60....

Reinier Goorden

Citaat van: bas1984 op  8 augustus 2005, 21:28:01
aangezien ik over een hele tijd me ruitjes achter wil laten blinderen...... voor de gene die nie kunnen tellen dat zijn 2 stuks ;D


bas1984

Citaat van: Reinier op  8 augustus 2005, 21:38:34
Citaat van: bas1984 op  8 augustus 2005, 21:28:01
aangezien ik over een hele tijd me ruitjes achter wil laten blinderen...... voor de gene die nie kunnen tellen dat zijn 2 stuks ;D





MATTUHH......wahahaha....

je snapte wat ik bedoel dus dat scheelt



Robert yellowDevil

Ik vind het nog best wel prijzig, maar ik heb het zelf gedaan zie je . . .
Het is geen showroom kwaliteit hoe het erop zit vind ik, maar heb toch al van veel mensen gehoord dat het er echt wel netjes tegen aan zit.

Zeker als ik bij andere mensen zie, die het bij een gerenomeerd bedrijf hebben laten doen, dat het er ook niet helemaal superstrak op zit, met hier en daar ook nog wel es een luchtbelletje, stofje of een lastige matte rand aan het uiteinde van het raam.

En ik was er maar ? 35,- voor kwijt, voor me twee hele zijkanten. (voorste portier en de zij achterruitjes, heb een cabrio dus geen glazen achterruit.)

Maar ieder moet het zelf weten hoe en/of waar hij het laat doen, zolang je het maar de moeite van het geld vind en je er zeer tevreden mee bent, da's het belangrijkste.


Citaat van: bas1984 op  8 augustus 2005, 21:28:01

199 ex btw ( ff rekenen 199/100= 1.99.......1.99x19%btw =37.81 en dan de som 199+37.81= 236.81 ronden wij af na 240 euroopa's)

? 199,- ex. btw. x 1,19 % = ? 236,81 incl. btw.  ==> da's een stuk sneller uitgerekend zo  :D

crazyman

Mijn vraag hoort hier ook wel tussen dus vraag hem hier ook maar...

k hoor net van iemand dat om het achterruit te blinderen het achterruit eruit moet... klopt dat of is het ook mogelijk als het raam erin zit...
heeft iemand daar ervaring mee met de coupe??

Stefan

1- deze vraag is al 259 keer gesteld hier op het forum, dus als je goed zoekt (zoekfunctie) dan vindt je het antwoord vanzelf ;)

2- om je achterruit te blinderen hoef je echt niet je hele ruit eruit te halen hoor! (of bedoel je de achterste zijruitjes...) want dan kan je ze er wel uit halen namelijk.
Voor de achterruit is het een kwestie van snijden/op maat maken verwarmen met een f?hn aan de buitenkant en dan naar binnen met die lap folie, de boel lekker nat maken en plakken maar :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bas1984

@Robert -Yellow Devil-

ik ga dus egt nie meer zelf klooien aan me auto...... vooral ruitjes blinderen niet,
ik vind zoiets moet gewoon Rete strak zijn.... :o
en als je het door een bedrijf laat doen dat mag er dus absoluut voor dat geld ook geen belletje of wat ik zitten....
zit garantie op dus laat ik hun het er persoonlijk aftrekken....

maja tis ook waar je tevreden mee bent....

als jij nie kijkt op eens streepje of een belletje prima....

had het bij me vorige auto ook zelf gedaan.... met belletjes jawel  ;D
maar nu wil ik alles fatsoendelijk gedaan hebben dus tsja... dan betaal je gewoon 'ietsje' meer  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev