Advertenties


stotteren 1.2 tce 130pk bij constant rijden

Gestart door Edwin, 7 december 2016, 15:17:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

adinsx

DigiCar in Doetinchem doet dit ook voor enkele dealers in de buurt meen ik. Een paar klanten van mijn huisdealer zijn meen ik die weg nu aan het bewandelen.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

haelewyn

#361
Beter of slechter verbruik nadien ? Kostprijs ?

Edwin

ik hoor positieve ervaringen bij BR-performance. Nederlandse locatie in Raamsdonksveer

Jeroen2016

@ adinsx
Ik lees dat je in Zwitserland bent op de beurs ?
Nog nieuws over de 1.3 TCe in de Megane ?

Edwin

in het kader van het stotteren is me door een tuner gevraagd een testje te doen met de nokkenassensor. Deze even tijdelijk uitschakelen door het stekkertje eruit te halen maar weet iemand waar deze zit? Heeft iemand een foto hiervan? ik rijd een 1.2Tce 130pk. Alvast bedankt.

adinsx

Citaat van: Jeroen2016 op  7 maart 2018, 21:38:01
@ adinsx
Ik lees dat je in Zwitserland bent op de beurs ?
Nog nieuws over de 1.3 TCe in de Megane ?

Zeker, en goed nieuws. De 1.3 TCe komt in april in de Mégane zij de man van Renault Innovations me terwijl we de diepte in doken op de nieuwe technieken van de 1.3 TCe.
Was bij mijn huisdealer nog niet bekend, maar hij klonk overtuigd.

Als ik zo de berichten op fora lees (uitstel van al bestelde auto's met 1.2) lijkt het waarheid.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

A110

Citaat van: Edwin op  8 maart 2018, 08:18:11
in het kader van het stotteren is me door een tuner gevraagd een testje te doen met de nokkenassensor. Deze even tijdelijk uitschakelen door het stekkertje eruit te halen maar weet iemand waar deze zit? Heeft iemand een foto hiervan? ik rijd een 1.2Tce 130pk. Alvast bedankt.

Die zullen (het zijn er 2) bovenop het klepdeksel gemonteerd zijn aan de kant van de versnellingsbak.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Edwin

Hoi A110,

Bij mij werken plaatsje het best. Heb je toevallig een fotootje

A110

www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

densoft

#369
Citaat van: adinsx op  8 maart 2018, 10:19:39
Zeker, en goed nieuws. De 1.3 TCe komt in april in de Mégane zij de man van Renault Innovations me terwijl we de diepte in doken op de nieuwe technieken van de 1.3 TCe.
Was bij mijn huisdealer nog niet bekend, maar hij klonk overtuigd.

Als ik zo de berichten op fora lees (uitstel van al bestelde auto's met 1.2) lijkt het waarheid.

Heb je voor mij even een linkje van die fora? !-!

Volgens mij via de Franse Renault site al te bestellen : https://www.renault.fr/vehicules/vehicules-particuliers/megane-estate/configurateur.html#configure/Al9/engine

Edwin


Edwin

Citaat van: densoft op  8 maart 2018, 15:13:55
Heb je voor mij even een linkje van die fora? !-!

Volgens mij via de Franse Renault site al te bestellen : https://www.renault.fr/vehicules/vehicules-particuliers/megane-estate/configurateur.html#configure/Al9/engine
Uit nieuwsgierigheid even op de Franse site gekeken en het nieuwe blokje is inderdaad te bestellen. Specificaties heb ik verder niet bekeken.

adinsx

Ik verwacht morgen of begin volgende week het persbericht van Renault NL. Specificaties zullen verder hetzelfde zijn qua vermogen etc. Of doel je op 0-100 tijd etc.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

Edwin

Specificaties in de zin van pk's en koppel.

Edwin

@A110

Door een tuner gevraagd een testje te doen om te bepalen waar het stotteren vandaan komt. Nokkenasversteller of mengsel. Stekker van de nokkenasversteller ontkoppelen om de kijken of het stotteren blijft of weg is. Morgen testen. Heb jij een idee of dit een bijdrage heeft aan de diagnostiek.
Graag hoor ik van je.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev