Advertenties


Verlichting

Gestart door kapitein3oog, 17 november 2016, 16:56:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kapitein3oog

Ik heb xenon en wil de overige verlichting hierop aanpassen. Ik heb gekeken in het project van @stefan maar kan niet exact dezelfde verlichting vinden.

Ik had deze lampen gevonden als drl, zijn die oke? https://www.xenonlamp.nl/canbus-27-smd-led

Het stadslicht moet dat led zijn, of kan ik daar ook gewoon witte t10 voor nemen?

H7 wit is overal wel te vinden  !-!

Lucas Hermans

Om uit te testen kun je beter bij Ebay een aantal lampjes bestellen. Spul uit China is heel goedkoop en ook degelijk. Duurt alleen wat langer dat je ze hebt.
Probeer een aantal kleuren/sterktes/configuraties uit en je ziet vanzelf wat je mooi vind !-!

Als iets van fabriek af LED is, zou ik dat lekker ook bij LED's laten. Zorg er wel voor dat je Canbus error free LED's bestelt.

kapitein3oog

Ja hallo, ik heb niet zo veel geduld als jij! Die chinezen werken nog met postduifen, dat duurd een maand voordat ik het heb  ;(

Ik heb nog helemaal geen led in de auto. Zodoende vroeg ik ook of ik de (nu geel gekleurde) stadslicht lamp gewoon kan vervangen door een wit gekleurde t10 lamp. Of is led veel mooier.

Dat bedoel ik.

Stefan

Je kan alles vervangen door led lampjes ja. Zo ook de stadslicht lampjes.
Gewoon t10 w5w led lampen kopen en erin prikken.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

kapitein3oog

Ik was vandaag bij de lokale automaterialen-zaak en daar was niet alles op voorraad. Ook werd me verteld dat ik bij mijn auto gebruik moest maken van can-bus lampjes omdat ik anders storingen op het dashboard zou krijgen.

Is dat zo? Voor een megane III

Dan ga ik die bestellen.

Lucas Hermans

Jep, canbus error free LED's ga je zeker nodig hebben!
Dit is voor de boordcomputer. Het kan gebeuren dat je foutmeldingen krijgt (bijv. dat je lamp kapot is) als je geen canbus error free LED's erin zet.

Ook genoeg over te vinden op het web:
https://www.xenonlamp.nl/faq-auto-verlichting#Wat is Canbus

Succes !-!

kapitein3oog


Stefan

Inderdaad can-bus led lampjes moet je hebben. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev