Advertenties


Speakerschema achter de radio

Gestart door Bobo1.6, 6 januari 2016, 15:31:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bobo1.6

Hallo allemaal,

Daar is hij weer, ik wil een alphine wedstrijd radio inbouwen, maar de speakerkabels komen niet overeen met de ISO stekker. De andere ISO stekker met stroom klopt wel.

Ik kan helaas de ISO stekker niet vervangen voor een andere gezien een aantal voorbereidingen die getroffen zijn voor de huidige installatie.

Ik probeer nu dus te achterhalen elke kabel bij welke speaker hoort, wie o wie kan mij erbij helpen?

Vast bedankt voor de reacties

mark

Als het alleen de speakerkabels zijn, dan kun je dat toch gewoon ff met een multimeter doormeten? ;)

Bobo1.6

Is natuurlijk een optie, dacht als iemand het weet toevallig kan ik de radio vast erin doen. Anders maar even wachten tot ik het ga aansluiten

Christian de Vriend

fotos? moet je het van de auto weten,of die uit de radio komen?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Bobo1.6

Die van de auto, de kleuren komen niet overeen met de kleuren van de radio.

Rogier

Kan je een foto maken van het geen wat niet past/klopt? Bij mij paste de originele isso stekker ook niet op de verleng kabel, ik heb de isso stekker van de auto los geknipt ( nu zijn het 2 losse isso stekkers i.p.v. 1)

Christian de Vriend

ik zoek het even op in de schemas,ik weet alleen niet of er verschil zit tussen ph1 en 2
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Bobo1.6

Ik zal zo even een foto maken, bedankt vast voor het opzoeken christiaan

Bobo1.6

Heb 2 foto's gemaakt, op allebei is de bovenste (witte) stekker van de auto en de onderste (zwarte) van de nieuwe radio. Hopelijk is het duidelijk genoeg!




Christian de Vriend

RA plus beige
RA min roze
RV plus oranje
RV min wit
LV plus groen
LV min bruin
LA plus groen
LA min bruin
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Bobo1.6

Denk dat ik daar heel ver mee ga komen, thnx Christiaan. Laat natuurlijk weten als het gelukt is !-!

Christian de Vriend

je kan ook de iso kleurcode opzoeken,en dan via de stekker terug leiden naar de stekker van de auto.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Bobo1.6

Dat is idd de volgende stap, opzoeken welke kleur waarvoor is in de radio. Die zal denk ik makkelijker te vinden zijn dan wat jij me met aanbood haha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev