Advertenties


auto slaat af.

Gestart door dennyh, 20 mei 2015, 14:14:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dennyh

hallo ik heb een renault megane 1,5 dci uit 2004. nu gebeurd het af en toe dat men toerenteller heen en weer slaat en dan motorisch haperd zeg maar en dan slaat die af. even opnieuw starten en dan is die vaak weer goed. ook gebeurd het dat als ik koppeling intrap dat men auto in 1x uitslaat. voor de rest rijd die prima maar wil dit probleem graag verhelpen. ben al bij de dealer geweest die kunnen niks uitlezen/vinden mits je hem er een week neer zet en de knip leeg wilt.

iemand enig idee hie het kan dat mijn auto zomaar afslaat tijdens koppeling indrukken en hoe het kan dat men motor af en toe stotterd/en toerenteller dan omhoog en omlaag gaat. tips zijn welkom. ps bij warm en koud weer maakt niks uit.

Willem

Kan me bijna niet voorstellen dat je de enige bent die hier ooit last van heeft gehad, heb je de zoekfunctie al geprobeerd?

dennyh

geen idee ben nieuw hier kom net terug met de auto hij sloeg me 2x af en vervolgens in de eerste versnelling plankgas maar gebeurde niks later in 2de versnelling plankgas ook niks. daarna afrit snelweg sloeg die af en toen wou men auto niet starten kaart eruit deur open dicht kaart erin en hij deed het weer snap er niks van

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev