Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 48

Gestart door Stefan, 7 februari 2014, 15:03:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dredan

@ Rogier,  klopt de koplampen zijn wat dof, en de rechter is lek. Daarom ben ik aan het zoeken voor een paar nieuwe.
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Rogier

Waar is de rechter lek dan? je kan ze afkitten.

Dredan

Bovenin lekt ie door, en rechts onderin zit een ster. Ze zijn gewoon niet mooi meer.
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Rogier

Dan kan je inderdaad beter een nieuwe kopen. Mijn advies is doe die devil eyes maar niet, ik heb de lampjes van de stadsverlichting al meerdere malen kapot zien gaan.

Dredan

Ik had nog geen reviews opgezocht over die devil eyes, maar nu ik dit weet ga ik denk ik toch maar weer voor een paar Angel Eyes. Dankje!
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Yorick

@Igor, nice man! Volgens mij gaat dat er wel gelikt uit zien.

@Dredan, leuk project! Wat ben je allemaal van plan? Sws een mooie auto natuurlijk ;)...
Ik ga mn dak denk ik matzwart plastidippen.

Dredan

@ yorick, de auto moet in zn geheel een keer overgespoten worden, lak is niet overal mooi meer, en de blanke lak laat op punten los. En ik wil net als die van jou, mijn remblokken en trommels geel maken.

Nieuwe koplampen wil ik nog.
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Yorick

#217
Mijn lak is ook niet helemaal mooi meer.

Vrijdag gaat een autopoetsbedrijf hem aanpakken, hij zei dat ie de lak wel weer mooier kon krijgen en dat hij die 'loslaatpunten' lichtjes op gaat schuren en dan gaat polijsten. Helemaal top wordt t niet meer, maar ik ben wel benieuwd!

En Dredan, als je eenmaal begint met dat soort dingen te dingen dan stop je niet meer hoor...  :q

///

Kom je zondag ook naar de RMC Meeting in Zwolle? :)

Dredan

Blijft een leuke hobby, Altijd wel iets te doen.

Ik ben zondag aanwezig, lijkt me leuk!
Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev