Advertenties


is er al iemand die angel eyes heeft?

Gestart door henk, 18 mei 2005, 18:30:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Michel Cijs

Citaat van: Bob op 30 november 2005, 11:41:11
@ Michel:

De mistlampen van de Scenic I fase 2 zijn helder? :D

ph2 megane coupe ook, maar of ze passen is een 2e natuurlijk daarbij ze ze dan nog lichter van kleur denk ik dan de angel eyes......ff afwachten iig eerst ff zien ;D

Wesley

Zet mij maar op de lijst, wil natuurlijk wel eerst weten voordat ik definitief beslist hoe duur het uiteindelijk gaat worden :)

Greencabrio

om onnodig quoten gewoon ff de namen kopieren...

-Michael.
-Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley

PS wesley voordat we bestellen wordt de prijs uiteraard bekend gemaakt!!  :D

Tuned

angel eyes lijst

-Michael.
-Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
-dave

EbOoZ

- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.

:D

Greencabrio

Zojuist even gesproken met Robert. Geeft aan dat hij een deel moet leveren aan SK en een deel natuurlijk aan de club die hij sponsort. Als wij willen bestellen dan kan dat ook, maar om ervoor te zorgen dat we bij de eerste levering zitten (beperkt aantal setjes tot nu toe)lijkt het me handig dat iedereen die een set wil dit aangeeft voor 01-12-2005 14.00 uur. Hierna zal ik met Robert bellen en de prijs opvragen! Deze staat waarschijnlijk dezelfde dag online! Wil iedereen die in de lijst staat dan op het forum voor vrijdag 14.00 uur aangeven of die ze wel of te niet wil dan ga ik de order plaatsen. Mensen die het niet aangeven zal ik niet voor bestellen dit om problemen te voorkomen, maar het lijkt me wel zo netjes om aan te geven wat de bedoeling is.

Grt Michael

EbOoZ

Ik wil niet ###lig doen, maar kunnen we dit niet verzetten naar morgen om 14:00. Ik kan me namelijk voorstellen dat er bepaalde mensen zijn die vanavond pas online komen en die zouden we dan moeten teleurstellen :D

Greencabrio

Het is vandaag de 30e danny....

"lijkt het me handig dat iedereen die een set wil dit aangeeft voor 01-12-2005 14.00 uur."

Geeft niet hoor!? ;D

:D


sebastiaan

#129
Remko... dat is wel vet op jou auto :D

peterachterop

kunnen we wel een club oprichten....

....helss angels. ;D

engl

- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.
- Engl (Daan).
:D

RB Cartuning

Even voor alle duidelijkheid, deze angel eyes passen dus op coupe/cabrio fase 1, maar ook op de 4/5 deurs megane en scenic, mits het fase 1 auto's zijn en H4 koplampen hebben.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

engl

h4 is dat nou die grote of kleine??
en hoe kan ik dat checken??
kheb een ph1 uit '97.

Greencabrio

Dan heb je een H4! Staat ook heel klein op de lamp...Anders bij dehalfords ligt zo een boek waar je het kan zien!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev