Advertenties


is er al iemand die angel eyes heeft?

Gestart door henk, 18 mei 2005, 18:30:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RB Cartuning

Beste leden,

Ik kreeg van een lid de vraag of en wanneer de angel eyes leverbaar zijn . Vanaf eind december zijn de angel eyes leverbaar voor de coupe fase 1.

http://www.rbcartuning.nl/cmt/img_upload/nn99%20Projector%20HLY%20With%20Halo%20Rims%20(%20JMG96-PHHLY%20).jpg

Ze kosten 289,- voor een set incl. BTW en ze hebben een E-keurmerk. Aangezien de vraag nogal groot is is het raadzaam om ze vooraf te reserveren.

Met vriendelijke groet,

Robert Breen
RB Cartuning

mickeynox

nou jongens, msschien nog iets voor onder de kerstboom.
Sorry dat ik het zeg , maar ik snap nie zo goed wat de ophef er allemaal omheen is. (tuurlijk smaken verschillen), maar is het ook niet gewoon dat er weer es wat nieuws net als een hele tijd trug dat de lexuslichten "in" waren. Of lig dit aan mij  ???

Kj

En Phase 2 dan.......... *sniff sniff*  :-[ >:( :(

EbOoZ

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

Smaken verschillen idd.. .maar ik vind ze zwaar de bom ;D

Tuned

kijk positieve berichten, maar ik wacht even tot januari, ben ik toch jarig :D

Tuned

Citaat van: mickeynox op 30 november 2005, 01:39:07
nou jongens, msschien nog iets voor onder de kerstboom.
Sorry dat ik het zeg , maar ik snap nie zo goed wat de ophef er allemaal omheen is. (tuurlijk smaken verschillen), maar is het ook niet gewoon dat er weer es wat nieuws net als een hele tijd trug dat de lexuslichten "in" waren. Of lig dit aan mij? ???

ten opzichte van het matte dikke glas wat standaard in een coupe zit is dit een hele verbetering ;)

Greencabrio

Hey aangezien er zoveel mensen zijn die willen bestellen. Kunnen we Robert dan niet allemaal tegelijk benaderen voor een leuke korting????

EbOoZ


Greencabrio

Ik wil best even robert benaderen hoor maar zullen we dan maar even een lijstje maken van mensen die dit willen hebben? Om te kijken of er genoeg vraag is?

JA IK wil angel eyes hebben:

- Michael

peterachterop

om onnodig quoten gewoon ff de namen kopieren...


-Michael.
-Peter (alleen de gladde dus)

Greencabrio

Wat peter zeer duidelijk vermeld het gaat hier dus om de GLADDE versie van SK zoals Robert aangeeft!

om onnodig quoten gewoon ff de namen kopieren...

-Michael.
-Peter (alleen de gladde dus)

Michel Cijs

vind ze zo op het plaatje erg mooi, maar eerst ff in het echt zien; en eigenlijk moet er dan wel een zelfde type mistlamp bij......


RB Cartuning

Om gelijk maar even te reageren, op het voorstel van een groepsaankoop. Dit is altijd mogelijk (bovendien als oud-clubsponsor draag ik de leden natuurlijk een warm hart toe). Maak maar een lijst en afhankelijk daarvan zal ik een korting geven.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

P.S. SK-Tuning krijgt ze van mij, tevens ben ik nu ook hoofdimporteur geworden van hun voor Nederland.

Bob

@ Michel:

De mistlampen van de Scenic I fase 2 zijn helder  :D

Greencabrio

Goed nieuws Robert!! Weten we dat ook weer!

Jongens laat de orders maar komen!!! Jullie horen het als we massal bestellen kunnen we een korting fixen!

om onnodig quoten gewoon ff de namen kopieren...

-Michael.
-Peter (alleen de gladde dus)

PS Robert bedankt voor de groepskorting!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev