Advertenties


is er al iemand die angel eyes heeft?

Gestart door henk, 18 mei 2005, 18:30:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

engl

nieuwe lijst!!
- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.
- Remco_B
- Davey
- Raymond!

sorry ik haak effe af !!
wil ze toch eerst effe zien. en ik zag net mijn brief van het waarborf fonds liggen!
ze vergoede niet! dus daar gaat het geld eerst naar toe! sorry!

Greencabrio

Engl is oke! :D

Ja of ze verstelbaar zijn weet ik niet kan het wel nog even vragen. Zal ik vanmiddag bespreken.

Wesley

Nou mensen tis 1december 10.05 lokaal bij mij hier.
Ik stond al op de lijst, en blijf er ook gewoon lekker staan aangezien er in mn ene koplamp een sterretje zit en nu ook vol vocht zit en de andere koplamp ook al vocht in zit koop ik liever meteen mooie lampen :)

Kom maar op met de prijs met korting ;)

Mijn meganeCoupe uit 1996 heeft dus H1
Dat gaat geen problemen opleveren dan ?

Meganez

- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.
- Remco_B
- Davey
- Raymond!
- Meganez (Nils)

Greencabrio

Zo mensen ik heb net met Robert van RBcartuning gesproken. Eerst even de vragen beantwoorden.

Vraag over het H1/H4 verhaal

De Lampenset die er in komt wordt H1. Echter heeft Robert contact opgenomen met zijn leverancier om te vragen of wij problemen krijgen met de standaard connector. Echter moet dit geen probleem opleveren voor het aansluiten op zowel H4 als H1. Er hoeft dus niks aangepast te worden. Mocht dit wel zo zijn dan kunnen we dit alsnog met Robert regelen.

Vraag over de verstelbaarheid van de lampen.

De lampen zullen helaas niet electrisch verstelbaar zijn(veel voorkomend fenomeen bij angel eyes).
-----------------------------------------

Na overleg met Robert het volgende besloten. Aangezien het een vrij grote uitgave is toch een goede 289 euro's(zonder korting) stellen we het een weekje uit naar 08-12-05 14:00. Dan kan iedereen die twijfelt nog goed even denken of die ze misschien alsnog willen en van de korting gebruik willen maken. Dus mensen kom op met die bestellingen!!


Voor de mensen die al in de lijst staan , GEEN ZORGEN! Onze setjes staan inmiddels vastgehouden totdat er meer prijs informatie bekend is! Dus die van ons staan tussen haakjes gereserveerd, wordt dus rekening mee gehouden! Een ding wat ik wel even duidelijk moet maken is dat de prijs straks wel zonder verzendkosten is! Dus die moet je er wel bijrekenen of eventueel met Robert een afspraak maken om ze op te halen.

Angel eyes bestellijst

- Michael
- Peter (alleen de gladde dus)
- Wesley
- Dave
- Danny.
- Remco_B
- Davey
- Raymond!
- Meganez (Nils)





peterachterop

ik ga er vanuit dat er een verloop stekker aan de angeleyes zit waardoor de h4 stekker in de h1 past.

heb t wel eens gezien bij een vw polo.

benieuwd hoe groot de lijst volgende week is...

Robin

Als het zo doorgaat ben je straks exclusief als je gewone koplampen hebt  :) :)

M.V.G

peterachterop

Net als de lekus lampen.
De V-style achterbumpers waren danny en ik ook 1 vd eerste als je nu kijkt zie je ze vaak voorbij komen.

EbOoZ

Ach ik denk maar zo... er zijn nog zooooooooooooooooveel niet-getunede M?ganes :D

Kj

Ja, die van mij is ook nog steeds standaard. Maar helaas zijn er dus geen Angel Eyes voor Phase 2. Gaan die er nog komen?

Groeten,
Kj

Greencabrio


Wesley

Een hele week wachten  :(

ik kan niet wachten :D

Greencabrio

Maakt niet uit levertijd is medio Kerstmis....Maar misschien wel een goede reden voor de mensen om te bestellen met de doekoes van december??? Dus nu krap bij kas maar strax misschien niet hahahah :D

Remco_B

Gewoon minder Sinterklaas en Kerst cadeaus weggeven maar meer aan jezelf  :) ;D

Greencabrio

Dan krijgen we sowiezo al 9 heel blije jongetjes na de kerst hahahahah

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev